Opstart til bækkenløsning???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

636 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

Sitrani

Hvordan føles bækkenløsning, eller opstarten til det?

Jeg har de sidste 4 dage gået og haft ret ondt i mine lyske og omkring skambenet.. Altså omkring bækkenet, føler jeg...

Det gør ondt når jeg f.eks. skal løfte mit ene ben for, at tage bukser på, eller tørre mig efter badet... Eller hvis jeg skal svinge mine ben op i sofaen, så  kan jeg næsten eller, fordi der kommer sådan en underlig smerter i min lysk...

Har læst, at man godt kan blive øm i sit bækken, når man kommer længere hen i graviditeten, så tænker, at det måske bare er det..

Men jer, der har haft eller har bækkenløsning, hvordan føltes jeres smerter i starten?

Hilsen Sille, 23+4  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

afrobabies

STN skriver:

Hvordan føles bækkenløsning, eller opstarten til det?

Jeg har de sidste 4 dage gået og haft ret ondt i mine lyske og omkring skambenet.. Altså omkring bækkenet, føler jeg...

Det gør ondt når jeg f.eks. skal løfte mit ene ben for, at tage bukser på, eller tørre mig efter badet... Eller hvis jeg skal svinge mine ben op i sofaen, så  kan jeg næsten eller, fordi der kommer sådan en underlig smerter i min lysk...

Har læst, at man godt kan blive øm i sit bækken, når man kommer længere hen i graviditeten, så tænker, at det måske bare er det..

Men jer, der har haft eller har bækkenløsning, hvordan føltes jeres smerter i starten?

Hilsen Sille, 23+4  

Jeg har ikke selv haft det, men ved at det kan gøre voldsomt ondt ved skambenet og lænden, vrid i kroppen gør også meget ondt. Smut forbi lægen og bliv tjekket for det

Anmeld

9. marts 2011

Bom

Jeg har sindsygt ondt lige midt på skambenet og i lænden og ned i ballerne.. Og nogle gange når jeg gik var det som om mine ben forsvandt under mig, svært og forklare, men virkelig ubehageligt..

Jeg blev deltidssygemeldt i uge 22 mener jeg og 2 uger efter blev jeg fuldtidssygemeldt..

Sys du skal smutte til lægen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.