Hjælp, en personlige gave :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

300 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

Chalala85

Hej piger,

Min højt elskede kæreste fylder 30 år i April Han får pt. en lakering af det nye skørtesæt til bilen. Men det er jo ikke vildt personligt hehe...

Så hvad i alverden kan man give manden der har alt. Skal det være noget til hans kontor i vores firma?! Noget til bilen som er personligt!? Eller noget helt 3?!

Kon frisk og frejdig med bud. Alt modtages med kyshånd

Takker lige på forhånd alligevel hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

Aagaard

Hvad med noget bare i to skal lave sammen? En skøn picnick tur med han ynglingsmad og lidt boblevand?

Det har jeg haft succes med flere gange (er selfølgelig sjovest hvis det er lidt godt vejr)

Anmeld

12. marts 2011

Dinna88

En kurv fyldt med ting der er "ham"?

Jeg har givet min kæreste en, her er hvad der bl.a. var i:
Boxershirts i mange farver og med mange mønstre, fordi han ALTID går med sådan nogle.

En cola, fordi han elsker cola!

Hjemmebagte cookies fordi han elsker når jeg bager/laver mad til ham.

Et gavekort til hans livret, der bl.a. indeholdt flødekartofler.

Film med Jack Black, som han ELSKER, og som jeg HADER. (Jep, meget forskellig humor, han er vild med dårlige, amerikanske serier med grinende publikum og f.eks. family guy)

Der var nogle flere forskellige ting der, men kan ærligt talt ikke huske dem lige nu. Det er to år siden

Jeg har engang lavet et hæfte til ham, med forskellie "goder". F.eks. en biograftur hvor han bestemmer  

Anmeld

12. marts 2011

Chalala85

Hej piger..

tak for svar. Jeg har nu bestilt de 2 bedste gaver

en lakering af det nye skørtesæt til bilen og en tur til Prag på luksus hotel kun for ham og mig. Og han ved ikke hvor vi skal hen før vi står i lufthavnen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.