Hjælp !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.847 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

Oxydation

Hej piger..

Jeg var til scanning her for 2 uger siden hvor vi fandt ud af at jeg havde haft en spontan abort uden at vide det, for kun fosterhinden lå derinde. Jeg fik så en medicinsk abort, og jeg blødte meget og håbede da på at det var kommet ud, men her i fredags da jeg kom til tjek var der stadig HCG i blodet, og de scannede mig og der lå stadig rester. Jeg har nu fået en omgang til af medicinsk abort, men jeg bløder næsten ikke ? :s Jeg bløder brunt blod som jeg også gjorde for en uge siden?

Er det ikke meningen at der skal komme meget blod, og klumper ligesom første gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

afrobabies

Oxydation skriver:

Hej piger..

Jeg var til scanning her for 2 uger siden hvor vi fandt ud af at jeg havde haft en spontan abort uden at vide det, for kun fosterhinden lå derinde. Jeg fik så en medicinsk abort, og jeg blødte meget og håbede da på at det var kommet ud, men her i fredags da jeg kom til tjek var der stadig HCG i blodet, og de scannede mig og der lå stadig rester. Jeg har nu fået en omgang til af medicinsk abort, men jeg bløder næsten ikke ? :s Jeg bløder brunt blod som jeg også gjorde for en uge siden?

Er det ikke meningen at der skal komme meget blod, og klumper ligesom første gang?

Tror ikke at der nødvendigvis skal komme så meget, det er vel meget afhængig af hvor meget der er derinde..

Anmeld

9. marts 2011

Aprilmor11

Oxydation skriver:

Hej piger..

Jeg ved det, desværre ikke

Men tænkte at du nok trænger til en stor krammer, så det ville jeg lige sende diig nogen stykker af

Anmeld

10. marts 2011

Oxydation

blev ringet op af sygehuset her for en halv time siden og de sagde jeg skulle komme ud, og at det måske blev til en udskrabning..

Anmeld

10. marts 2011

Laulund87

Jeg har prøvet at få en provokeret abort hvor jeg var nødt til at tage piller af tre omgange, for det hele ville bare ikke komme ud

De snakkede også om udskrabning, men det var så lidt, at jeg kunne nøjes med at tage nogle flere piller.

Anmeld

10. marts 2011

MigSS

Jeg fik udskrapning, nemlig fordi at den medicinske ikke får alt med, og den kan gå værre til end udskrapningen, fik jeg at vide De kunne nemlig ikke garantere at den medicinske fik alt med og mine symptomer ikke stoppede, så jeg muligvis stadig have ømme bryster, kvamle, træthed osv, selvom jeg ikke var gravid mere.. Så kan kun anbefale den anden, til alle

Det er hårdt at gå igennem, men endnu hårdere hvis man går og bliver ved at føle sig gravid, synes jeg /:

Anmeld

10. marts 2011

JuelZ

Oxydation skriver:

Hej piger..

Hej med dig

jeg har selv d. 10 janaur haft en SA/MA og jeg har blødt i en måned fra d. 10 jan til 10. feb også en pause på 2 uger også begyndte det igen.. Os med klumper og det var meget mere end ved alm. mens.
Lægerne sagde at så længe jeg ikke havde ondt så skulle jeg ikke bekymre mig overhovedet for så går det som det skal selvom det vare længe før det går igennem rigtigt... HCG tallet (mit) var i starten af marts måned på 2555 og er på 2 dage faldet ned til under 10.

alligevel d. 10 marts røg jeg på sygehuset med blødning igen hvor de så scannede mig og fortalte at der ingenting var og at det nok bare var alm. mens.

Håber dit går i sig selv meget hurtigt..
og selvf. beklager jeg dit tab.

Anmeld

10. marts 2011

Oxydation

Laulund87 skriver:

Jeg har prøvet at få en provokeret abort hvor jeg var nødt til at tage piller af tre omgange, for det hele ville bare ikke komme ud

De snakkede også om udskrabning, men det var så lidt, at jeg kunne nøjes med at tage nogle flere piller.

I mit tilfælde kom jeg derud idag og de sagde at det blev en udskrabning. Så det fik jeg kl 14:00 og er nu hjemme igen

Anmeld

10. marts 2011

Oxydation

Majdahls skriver:

Hej med dig

jeg har selv d. 10 janaur haft en SA/MA og jeg har blødt i en måned fra d. 10 jan til 10. feb også en pause på 2 uger også begyndte det igen.. Os med klumper og det var meget mere end ved alm. mens.
Lægerne sagde at så længe jeg ikke havde ondt så skulle jeg ikke bekymre mig overhovedet for så går det som det skal selvom det vare længe før det går igennem rigtigt... HCG tallet (mit) var i starten af marts måned på 2555 og er på 2 dage faldet ned til under 10.

alligevel d. 10 marts røg jeg på sygehuset med blødning igen hvor de så scannede mig og fortalte at der ingenting var og at det nok bare var alm. mens.

Håber dit går i sig selv meget hurtigt..
og selvf. beklager jeg dit tab.

Hej jeg fik en udskrabning her kl 14:00 og er nu hjemme igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.