Ja, nu knækker filmen simpelthen for mig...
Efter en betændelse i nervesystemet er jeg blevet periodisk lam i venstre side af ansigtet, de siger det nok skal blive normalt indenfor gns 4 mdr, og normalt højst 9 mdr,,, Jeg må ikke gå udenfor en dør uden at vbære dækket fuldstændig til i hele ansigtet, og jeg kan jo ikke bruge venstre side, jeg ser jo FRYGTELIG ud.. jeg er så ked af det 
Jeg søgte en akunpunkør der havde hjulpet folk med ansigtslammelser og efter 3 behandlinger på 24 timer er der da sket lidt, jeg kan bevæge mundvigen lidt og obverlæben, rynke lidt øjenbryn og mærke min kind, og mærke i kinden når jeg smiler, selvom ansigtet ikke følger med, mit venstre øje har han næsten kureret.. det jo et sted fantastisk, men jeg er så ked af det.. jeg vil have mit store glade smil og ansigt tilbage... nu...
Oveni dette har vi forsøgt i 16 mdr at blive gravide og fået at vbide at manden har stærkt nedsat sædkvalitet, så vi skal have hjælp i form af ICSI forsøg, men han skal jo levere en ny prøve om ca. 5 uger igen, da de tre er gået... jeg magter det ikke!! et vennepar er gravide og jeg dybbt ulykkelig, hvorfor kan vi ikke, hvorfor os. JA jeg er misundeliig.. de har været sammen et år og gået fra hinanden tre gange opg smidt hinanden ud, lyver for hinanden, og ja, jeg er sku ikke sød, men jeg ved desværre af omveje hun har været utro, og de sidder bare der og er ih og åh så lykkelige, og tillykke til dem. Jeg synes bare vi fortjebner lidt medgang og vi har virkelig alt klar til en baby, økonomi, to gode jobs, hus og overskud og vi er virkelig lykkelige sammen.... !! Ventetiden på at mit ansigt bliver nommalt og en baby er så langt ude i fremtiden lige nu, at jegb ikke magter at tage en dag baf gangen....

Oveni døde min mands mormor og morfar med en mdr mellemrum i jul og en i januar... jeg gør alt for at være den perfekte kone og være der for min mand, lytte og støtte ham, men den har lammelse og at en baby ikke er i sigte... Jeg kan ikke mere....

Anmeld