Børn og penge i banken.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

780 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

Kloster

Hej.

Nu har vores nr 2 søn snart sparet 2000,- op og de ligger bare i hans pengeskab på værelset.

Jeg synes det er mange penge bare at have til at ligge og synes egentlig, de skal i banken.

Vi har Nordea bank, som ligger i en større nærliggende by, men jeg ved ikke om han skal sætte dem i en lokal bank i den by, vi bor ved? Og skal han ell kan han få hævekort der til? Hvad bør man??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

ekzunz

Jeg ville nok finde en bank til pengene.

Pers den yngste har fået en konto i Danske Bank som vi også bruger, så kan han hæve på kortet i den lille postbutik som ligger i den lokale Brugs.

Anmeld

9. marts 2011

Ina33

Kloster skriver:

Hej.

Nu har vores nr 2 søn snart sparet 2000,- op og de ligger bare i hans pengeskab på værelset.

Jeg synes det er mange penge bare at have til at ligge og synes egentlig, de skal i banken.

Vi har Nordea bank, som ligger i en større nærliggende by, men jeg ved ikke om han skal sætte dem i en lokal bank i den by, vi bor ved? Og skal han ell kan han få hævekort der til? Hvad bør man??

Hvor gammel er din søn, har han en konto i banken i forvejen?

Anmeld

9. marts 2011

Kloster

Loppe skriver:

Hvor gammel er din søn, har han en konto i banken i forvejen?

Han er 11½ år og han har ingen konto i en bank.

Vi har ingen opsparinger til vores børn, hvis det var det, du tænkte på.

Anmeld

9. marts 2011

L.J.L

Kloster skriver:

Hej.

I danske bank har de noget der hedder pondus konto til børn, mon ikke de har noget lignende hos Nordea?

Anmeld

9. marts 2011

Ina33

Kloster skriver:

Han er 11½ år og han har ingen konto i en bank.

Vi har ingen opsparinger til vores børn, hvis det var det, du tænkte på.

Så skal du da bare have oprettet en juniorkonto til ham. Han kan ikke få et hævekort der til, det er han for "ung" til, men du kan blive fuldmagtshaver til kontoen, og så kan DU få et hævekort til den.

Anmeld

9. marts 2011

Aves.

Mine har deres penge i vores bank..de kan først få hævekort når de er 13 år...ellers kan de bare få et kort som de skal ind i banken at hæve for at få..

Mine sparer også op...og har en del stående..fornuftige unge mænd.. for bruge dem nænner de ikke, selvom de må...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.