Årh den svimmelhed.. ENDNU

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

776 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

Trine89

Hej alle.. 

Jeg skrev i sidste uge at jeg døjede med svimmelhed og hovedpine. jeg var ved lægen og fik målt blodtryk, -procent og -sukker, fik også lavet en urinprøve (mener det det var proteinen de målte der) og ALT så bare SÅ fint ud. så fik af vide at jeg nok bare var alm. sløj så jeg skulle bare gå hjem og ligge mig igen.. 

Nu er det en uge siden jeg var ved lægen og jeg er stadig MEGET svimmel, hovedpinen er så godt som væk. men jeg aner ikke hva jeg skla gøre.. 

Hele sidste uge, næste, var jeg hjemme og jeg var på arbjede i mandags og den dag gik bare SÅ godt. i går var jeg også på job men der havde jeg det ikke helt godt og nu i dag er jeg hjemme. men regner dog med at møde ind over middag.. 

Jeg har snakket med lægen igen i dag. og jeg fik en ny tid til lige at få tjekket de forskellige ting IGEN, og hvis det stadig ser fint ud, skal jeg en tur en til ØNH læge..  

Ved ikke hva jeg skal stille op.. 

Trine 16+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Caroline86

hvor er det bare træls, smukke

ved ikke helt hvad jeg skal sige til dig, andet end ae ae!

Anmeld

9. marts 2011

Trine89

Caroline86 skriver:

hvor er det bare træls, smukke

ved ikke helt hvad jeg skal sige til dig, andet end ae ae!

Tak smukke..

Jeg er også ved at være ret så træt af det :s kan ikke helt overskue det.. 

Heldigvis er Kennet meget forstående overfor dette, og sige hvis jeg skal bruge en halv eller en hel dag hjemme er det bare det jeg skal gøre.. for jeg skal jo tænke på mit eget (og barnets) ve og vel. 

Men iih jeg kan ikke rigtig forholde mig til at jeg skal være sååå svimmel når jeg ikke ved hvorfor. :s

Anmeld

9. marts 2011

Caroline86

Trine89 skriver:

Tak smukke..

Jeg er også ved at være ret så træt af det :s kan ikke helt overskue det.. 

Heldigvis er Kennet meget forstående overfor dette, og sige hvis jeg skal bruge en halv eller en hel dag hjemme er det bare det jeg skal gøre.. for jeg skal jo tænke på mit eget (og barnets) ve og vel. 

Men iih jeg kan ikke rigtig forholde mig til at jeg skal være sååå svimmel når jeg ikke ved hvorfor. :s

I know the feeling..

Nu har jeg været svimmel med opkastninger i over 2 uger og jeg er IKKE gravid

Anmeld

9. marts 2011

Trine89

Caroline86 skriver:

I know the feeling..

Nu har jeg været svimmel med opkastninger i over 2 uger og jeg er IKKE gravid

Jah glæden af at snakke i den store telefon har jeg også haft i dag nåede kun lige at ligge røret efter jeg havde talt med lægen så skulle jeg kaste op :s 

iih hvor er det frustrende.. og jeg tror også mine tal er flotte i dag og så skal jeg en tur til ØNH læge.. men jeg aner ikke hva det skal gøre godt for, andet end min læge sagde at jeg aå skal have kigget på mine ørere :s

Anmeld

9. marts 2011

Caroline86

Trine89 skriver:

Jah glæden af at snakke i den store telefon har jeg også haft i dag nåede kun lige at ligge røret efter jeg havde talt med lægen så skulle jeg kaste op :s 

iih hvor er det frustrende.. og jeg tror også mine tal er flotte i dag og så skal jeg en tur til ØNH læge.. men jeg aner ikke hva det skal gøre godt for, andet end min læge sagde at jeg aå skal have kigget på mine ørere :s

de skal undesøge din balancenerve

Det er en underlig, men smertefri test!

Du bliver lagt på et leje og skal kigge på et kryds, en prik el. lign oppe i loftet. Så får du en øreprop i det ene øre og i det andet øre får du en prop med en slange i... Så sprøjter de, gennem slangen, lunkent vand ind i dit øre og afhængigt af hvordan de blik flakker kan de se om balancenerven fungerer som den skal! SKIDE smart! og så gør de jo nok det samme på det andet øre

Anmeld

9. marts 2011

Trine89

Caroline86 skriver:

de skal undesøge din balancenerve

Det er en underlig, men smertefri test!

Du bliver lagt på et leje og skal kigge på et kryds, en prik el. lign oppe i loftet. Så får du en øreprop i det ene øre og i det andet øre får du en prop med en slange i... Så sprøjter de, gennem slangen, lunkent vand ind i dit øre og afhængigt af hvordan de blik flakker kan de se om balancenerven fungerer som den skal! SKIDE smart! og så gør de jo nok det samme på det andet øre

Puha det lyder egenligt lidt væmmeligt.. kan ikke have når jeg skal have noget i øret :s ad ad. :s det skal nok blive sjovt. eller. 

Anmeld

9. marts 2011

Caroline86

Trine89 skriver:

Puha det lyder egenligt lidt væmmeligt.. kan ikke have når jeg skal have noget i øret :s ad ad. :s det skal nok blive sjovt. eller. 

det er slet ikke slemt! du kan være ganske rolig smukke

Anmeld

9. marts 2011

Trine89

Caroline86 skriver:

det er slet ikke slemt! du kan være ganske rolig smukke

Men det lyder ulækkert.. hehe.. Kan ikke engang klare når jeg skal rense øre med en vat pind  

Når nu har jeg været i bad så afsted til lægen med mig.. 

Anmeld

9. marts 2011

Mira0911

Lyder bestemt ikke rart... 

Håber virkelig at der bliver findet ud af, hvad der er galt og hvad der gør at du er så svimmel... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.