CVVE skriver:
Igår var manden og jeg alene fra han fik fri fra arbejde og til 18.30.. pigerne var ude og lege og skulle spise der. det var helt mærkeligt kun at have valde at passe
Men tror egentlig vi trængte til det og vi hyggede os bravt, selvom mit moderhjerte gør ondt at skrive det. syntes ikke det lyder pænt at vi hyggede os når pigerne ikke var der, men håber i forstår hvad jeg mener
VI tog et smut i babysam og fik handlet en ny puslepude til bryggerset, lidt savlesmække i friske forårsfarver
to overgangs huer til tøserne og fik kigget babygear.
Jeg vil jo rigtig gerne have en mere- men kasper er stædig dog følte jeg ikke helt igår at det var lukket land, så måske han giver sig
Nåh bare lidt sludder sladder
Århhh, jeg forstår fuldt ud hvad du mener! Og jeg skammer mig næsten ikke, når jeg siger, at tiden (den smule, så sjældent) man har sig UDEN børn, er værdifuld, også.
Jeg ELSKER mine piger, og al den tid jeg kan få sammen med dem.
Men jeg nyyyyyder virkelig også, at have et børnefri pusterum engang imellem, og det skal man have lov til ....også uden at skamme sig over at friheden føles godt.
Dejligt at I nød det.
Og jeg håber at du får dit ønske om et barn mere opfyldt.....meeeen, I kan jo nok også vente lidt endnu, ikk?!

Anmeld