Hygge igår:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

648 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

ChatH

Igår var manden og jeg alene fra han fik fri fra arbejde og til 18.30.. pigerne var ude og lege og skulle spise der. det var helt mærkeligt kun at have valde at passe

Men tror egentlig vi trængte til det og vi hyggede os bravt, selvom mit moderhjerte gør ondt at skrive det. syntes ikke det lyder pænt at vi hyggede os når pigerne ikke var der, men håber i forstår hvad jeg mener

VI tog et smut i babysam og fik handlet en ny puslepude til bryggerset, lidt savlesmække i friske forårsfarver to overgangs huer til tøserne og fik kigget babygear.

Jeg vil jo rigtig gerne have en mere- men kasper er stædig dog følte jeg ikke helt igår at det var lukket land, så måske han giver sig

Nåh bare lidt sludder sladder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

sarahb

eii hvor hyggeligt... Vi har også tit hygget os når isaac eksempeltvis er i dp og vi begge er hjemme. Det er hyggeligt for så har mann den tid man ellers ikke har

Eiiii nu må du bare holde den varm så han ikke bakker ud. Wee... jeg håber han overgiver sig big time...

Anmeld

9. marts 2011

ChatH

sarahb skriver:

eii hvor hyggeligt... Vi har også tit hygget os når isaac eksempeltvis er i dp og vi begge er hjemme. Det er hyggeligt for så har mann den tid man ellers ikke har

Eiiii nu må du bare holde den varm så han ikke bakker ud. Wee... jeg håber han overgiver sig big time...

Ja nogen gange er det altså bare rigtig dejligt lige at være kærester

Ja håber også jeg kan få ham med til det, men man kan jo aldrig vide... 

og så håber jeg bare der er en der vil melde sin ankomst og ikke to!

Anmeld

9. marts 2011

anna-jonas

I know the feeling............... Vi får også sommetider passet pigerne, og tager ud og spiser. At man nyder selskabet sammen som ægtepar, betyder jo ikke at man ikke elsker børnene.

Anmeld

9. marts 2011

JustAnotherName

CVVE skriver:

Igår var manden og jeg alene fra han fik fri fra arbejde og til 18.30.. pigerne var ude og lege og skulle spise der. det var helt mærkeligt kun at have valde at passe

Men tror egentlig vi trængte til det og vi hyggede os bravt, selvom mit moderhjerte gør ondt at skrive det. syntes ikke det lyder pænt at vi hyggede os når pigerne ikke var der, men håber i forstår hvad jeg mener

VI tog et smut i babysam og fik handlet en ny puslepude til bryggerset, lidt savlesmække i friske forårsfarver to overgangs huer til tøserne og fik kigget babygear.

Jeg vil jo rigtig gerne have en mere- men kasper er stædig dog følte jeg ikke helt igår at det var lukket land, så måske han giver sig

Nåh bare lidt sludder sladder

Århhh, jeg forstår fuldt ud hvad du mener! Og jeg skammer mig næsten ikke, når jeg siger, at tiden (den smule, så sjældent) man har sig UDEN børn, er værdifuld, også.

Jeg ELSKER mine piger, og al den tid jeg kan få sammen med dem.
Men jeg nyyyyyder virkelig også, at have et børnefri pusterum engang imellem, og det skal man have lov til ....også uden at skamme sig over at friheden føles godt.

Dejligt at I nød det.
Og jeg håber at du får dit ønske om et barn mere opfyldt.....meeeen, I kan jo nok også vente lidt endnu, ikk?!  

Anmeld

9. marts 2011

Vingummien

Selvfølgelig forstår vi

Og de har sikkert også råhygget sig uden jer

Anmeld

10. marts 2011

oo

hvor dejligt! og hallo! tænk hvis man IKKE kunne hygge sig uden sine ungers selskab - tænk lige hvilken byrde det ville være for børnene

en mere...som i "lige nu"??

Anmeld

10. marts 2011

Barbamama

Det lyder dejligt!!! Og man må GERNE hygge sig helt uden dårlig samvittighed uden børn engang imellem!!!! Og pas nu på I ikke laver tvillinger en gang til. ha ha ha ha....

Anmeld

10. marts 2011

ChatH

Tjuhl skriver:

hvor dejligt! og hallo! tænk hvis man IKKE kunne hygge sig uden sine ungers selskab - tænk lige hvilken byrde det ville være for børnene

en mere...som i "lige nu"??

ja det er jo det En mere som i jeg vil gerne have den sidste når valde er 1 1/2 maks 2år Så snart

Anmeld

10. marts 2011

ChatH

michella80 skriver:

Det lyder dejligt!!! Og man må GERNE hygge sig helt uden dårlig samvittighed uden børn engang imellem!!!! Og pas nu på I ikke laver tvillinger en gang til. ha ha ha ha....

ja det er jo lige præcis det manden tænker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.