Hej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

<3

Du har ret - jeg kan heller ikke. Mystisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Low

Kirle skriver:

Du har ret - jeg kan heller ikke. Mystisk

Ja det synes jeg også 

Anmeld

9. marts 2011

Trine89

Jeg har en tråd lige pt hvor jeg har noget med stort i :s hmm og lige nu er jeg ikke plus medlem (for dårligt egentlig) 
og jeg er heller ikke blandt dem som "arbjeder" her..

Hmm det er da meget mærkeligt 

Anmeld

9. marts 2011

Low

Trine89 skriver:

Jeg har en tråd lige pt hvor jeg har noget med stort i :s hmm og lige nu er jeg ikke plus medlem (for dårligt egentlig) 
og jeg er heller ikke blandt dem som "arbjeder" her..

Hmm det er da meget mærkeligt 

Ja jeg lagde faktisk lige mærke tin det. Ja det er lidt underligt. Det burde da heller ikke have noget med vores browser af gøre skulle jeg mene

Anmeld

9. marts 2011

Trine89

Low skriver:

Ja jeg lagde faktisk lige mærke tin det. Ja det er lidt underligt. Det burde da heller ikke have noget med vores browser af gøre skulle jeg mene

Det det burde det ikke  :s 

Ved ikke hva grunden kan være.. 

Anmeld

9. marts 2011

Becks

Jeg kiggede lige mine abonnementer igennem, og i flere af dem er der flere med et eller flere ord, der er skrevet med stort.. Men ikke hele overskriften..

Lidt mærkeligt faktisk

Anmeld

9. marts 2011

Low

Tutter skriver:

Jeg kiggede lige mine abonnementer igennem, og i flere af dem er der flere med et eller flere ord, der er skrevet med stort.. Men ikke hele overskriften..

Lidt mærkeligt faktisk

Underligt ..

Nå men så håber jeg da at der kommer en og kan give et svar på et tidspunkt. For der er da ingen sammenhæng i det

Anmeld

9. marts 2011

Becks

Low skriver:

Underligt ..

Nå men så håber jeg da at der kommer en og kan give et svar på et tidspunkt. For der er da ingen sammenhæng i det

Ja, det er sgu underligt

Anmeld

9. marts 2011

Frøken J.

Det er underligt! Men på en måde synes jeg også der skulle være et forbud mod at gøre det, især i salgsannoncer. For dem med kæmpe bogstaver i overskriften er jo langt mere synlige, og så er alle lige pludselig nødt til at skrive med Caps for at deres annoncer ses

Anmeld

9. marts 2011

Low

Secrets skriver:

Det er underligt! Men på en måde synes jeg også der skulle være et forbud mod at gøre det, især i salgsannoncer. For dem med kæmpe bogstaver i overskriften er jo langt mere synlige, og så er alle lige pludselig nødt til at skrive med Caps for at deres annoncer ses

Ja det tænkte jeg også lidt på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.