Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
1, 2 & 19
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anneiris skriver: 1, 2 & 19
CamillaRH skriver: Ha ha ha. Gå nu væk skat- Næste gang vi ses, tager jeg det med.. Så laver vi en bytter..
Ha ha ha. Gå nu væk skat- Næste gang vi ses, tager jeg det med.. Så laver vi en bytter..
Hva for noget gå nu væk! Ha ha.. Jeg vil haaaaaa deeeeeeeeeeeeet !! SEND DET NUUUUUUUUUU ..
En bytter? Hvad vil du ha skat??? :*
Anneiris skriver: Hva for noget gå nu væk! Ha ha.. Jeg vil haaaaaa deeeeeeeeeeeeet !! SEND DET NUUUUUUUUUU .. En bytter? Hvad vil du ha skat??? :*
CamillaRH skriver: Jeg vil lige prøve den brune mave ting du har(bolrino-ting) og ved ikke om du har andet, haha..hvad str bruger du i bukser skatter?
Jeg vil lige prøve den brune mave ting du har(bolrino-ting) og ved ikke om du har andet, haha..hvad str bruger du i bukser skatter?
Haha, du er så dejlig skatter, med de flotte patter Det hedder Bolero! Den må du gerne få ! Har aldrig brugt den.. Så den får du bare når vi ses!- Jeg ved det ikke faktisk for at være ærlig, for når jeg køber bukser prøver jeg dem, og passer jeg dem kommer de med hjem :p
Anneiris skriver: Haha, du er så dejlig skatter, med de flotte patter Det hedder Bolero! Den må du gerne få ! Har aldrig brugt den.. Så den får du bare når vi ses!- Jeg ved det ikke faktisk for at være ærlig, for når jeg køber bukser prøver jeg dem, og passer jeg dem kommer de med hjem :p
CamillaRH skriver: det vidste jeg da godtså tager jeg lige de tre ting med næste gang vi sås.malik vil gerne i svømmehal med jer, vi kan bare bade med tøj på
det vidste jeg da godtså tager jeg lige de tre ting med næste gang vi sås.malik vil gerne i svømmehal med jer, vi kan bare bade med tøj på
Ihh, vi vil også gerne i svømmehallen med Jer to!Hun savner faktisk sin kæreste!!! Sååååååååå, vi skal snart ses, sukkermås :*
CamillaRH skriver: op
op
...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128