Hvor mange plukveer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.701 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

louisevl

Hey tøser

Hvor mange plukveer må man have i løbet af en dag? Her til aften har jeg haft omkring en 10 stykker, men min mor siger det er alt for tdiligt, at have så mange. Men synes dog at kunne læse mig til, at det er meget normalt??? Er lidt forvirret lige nu...

Jeg er forresten 21+2

Kram Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

SussieThyssen

louisevl skriver:

Hey tøser

Hvor mange plukveer må man have i løbet af en dag? Her til aften har jeg haft omkring en 10 stykker, men min mor siger det er alt for tdiligt, at have så mange. Men synes dog at kunne læse mig til, at det er meget normalt??? Er lidt forvirret lige nu...

Jeg er forresten 21+2

Kram Louise

Har skisme aldrig talt mine, men bare taget dem, som de kom, men jeg kunne da have masser på en aften også langt flere end 10.
Jeg har haft plukveer fra omkring uge 12 med den første og uge 8 med de to næste..og masser af dem.
Det du skal gøre er, at skifte stilling, det er tit det hjælper, så du ikke presser nedad på maven, for det kan tit kick-starte plukveerne.
Og så må de jo ikke gøre ondt eller være regelmæssige.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. marts 2011

quar20

louisevl skriver:

Hey tøser

Jeg er forresten 21+2

Kram Louise

Du må have en million om dagen SÅ LÆNGE DE IKKE GØR BIDENDE ONDT OG DE IKKE ER REGLMÆSSIGE Det er altid en go huskeregl

Anmeld

8. marts 2011

louisevl

SussieThyssen skriver:

Har skisme aldrig talt mine, men bare taget dem, som de kom, men jeg kunne da have masser på en aften også langt flere end 10.
Jeg har haft plukveer fra omkring uge 12 med den første og uge 8 med de to næste..og masser af dem.
Det du skal gøre er, at skifte stilling, det er tit det hjælper, så du ikke presser nedad på maven, for det kan tit kick-starte plukveerne.
Og så må de jo ikke gøre ondt eller være regelmæssige.

Kærligst
Sussie

Super tak for svar Min mor gjorde mig jo lige helt bekymret. Tror også det er fordi hun forventer min graviditet skal være ligesom hendes, men de kan vist ikke være mere forskellige

Anmeld

8. marts 2011

louisevl

quar20 skriver:

Du må have en million om dagen SÅ LÆNGE DE IKKE GØR BIDENDE ONDT OG DE IKKE ER REGLMÆSSIGE Det er altid en go huskeregl

Der er intet der gør ondt her, så det må jo bestemt være et godt tegn

Anmeld

8. marts 2011

quar20

louisevl skriver:

Der er intet der gør ondt her, så det må jo bestemt være et godt tegn

Ja når de ikke går bindnde ondt så er det godt.. Så lyt til kroppen og smæk stængerne op og slap af

Anmeld

9. marts 2011

SussieThyssen

louisevl skriver:

Super tak for svar Min mor gjorde mig jo lige helt bekymret. Tror også det er fordi hun forventer min graviditet skal være ligesom hendes, men de kan vist ikke være mere forskellige

LOOL..i den retning kan du godt hilse din mor fra mig og sige at døtre langt fra er som mødre
Min mor hørte til den type, der ikke engang kunne mærke hun var gravid.
Til gengæld har jeg bare haft det hele.
Kvalme, tissetrang, brystspændinger, plukveer, bækkenløsning og alskens genvordigheder.
Min mor valsede gennem det hele uden så meget som et surt opstød.
Det eneste hun sagde var dog, at hun kunne sidde op på en stol og falde i søvn, de første 3 mdr, fordi hun var så træt.
Min den ældste har bare haft det SÅ dårligt med kvalme, opkastninger og migræneanfald, voldsomme plukveer, der blev til rigtige veer osv.
Så man kan ALDRIG regne med moderens graviditeter.
Og endelig, så er der ikke to graviditeter, der er ens.

Anmeld

9. marts 2011

smlmea

Man må bestemt ikke have en million om dagen,faktisk er over 20 stk om dgen for mange,lige gyldig om de gør ondt eller ej.

Plukveer i den tidlige graviditet skal tages alvorligt,da det meget vel kan afkorte livmoderhalsen (LH).

Jeg ved det desværre af better erfaring,at det ikke er til at spøge med.

Hvis du har mere end 20 stk om dagen i en periode,skal du kontakte din læge,som hvis det er en læge der ved hvad de laver (det er der desværre rigtig mange der ikke gør),vil henvise dig til hospitalet,hvor man vil scanne din LH,og evt. kontrolscanne ca. hver 4.uge end til man ved den formentlig ikke afkortes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.