On demand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

Skouboe

Der var en der kom til at efterspørge flere billeder af tøserne... here goes

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

JustAnotherName

Dejlige tøser

Anmeld

8. marts 2011

JustAnotherName

Tillader mig lige at dele med - Billeder af pigerne fra idag (Bianca danser) :

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. marts 2011

anna-jonas

Hi, hi................hvad sker der lige for Freja, der hvor hun ser bøs ud???

Så skønne billeder, især af den barbamama kjole, den ville være et kæmpe hit herhjemme. Ida's første ord var jo Barbapapa, hun er helt rundtosset med de små runde gummiklatter.

Anmeld

9. marts 2011

anna-jonas

JustAnotherName skriver:

Katrine...........jeg bli'r helt rørt over billede nr. 1. Sikke en ømhed.

Tror snart at vores små damer skal lege sammen igen, for jeg er sikker på at Bianca og Anna kan danse bukserne af hinanden.

Anmeld

9. marts 2011

Skouboe

anna-jonas skriver:

Hi, hi................hvad sker der lige for Freja, der hvor hun ser bøs ud???

Så skønne billeder, især af den barbamama kjole, den ville være et kæmpe hit herhjemme. Ida's første ord var jo Barbapapa, hun er helt rundtosset med de små runde gummiklatter.

Freja leger "skøre unge"... det startede med at hun satte det ansigt op, hver gang man sagde nej til hende og jeg kunne ikke lade være med at grine af hende, og sige skøre unge... Så nu gør hun det på kommando, når man beder hende om at vise "skøre unge"

Jeg overvejer faktisk at begynde at sy nogle af de der Barba-kjoler - jeg tror der er rigtigt mange, der gerne ville have en. Den ville også være sød som tunika Jeg skal bare have fat i et bedre mønster på kjolen...

Det må jeg kigge på i næste uge.. jeg skal til navnefest i weekenden og lille Daniel ønsker sig Daub Deluxe... og jeg har haft alt muligt andet om ørene, så jeg er ikke begyndt endnu (og ærligt talt havde jeg forvekslet dagene, og troede det var næste weekend...)

Anmeld

9. marts 2011

Skouboe

JustAnotherName skriver:

I lige måde... totalt skønne tøser... jeg glæder mig til at Silja bliver så gammel at hun rigtigt kan være med når Freja laver noget..

Anmeld

9. marts 2011

JustAnotherName

anna-jonas skriver:

Katrine...........jeg bli'r helt rørt over billede nr. 1. Sikke en ømhed.

Tror snart at vores små damer skal lege sammen igen, for jeg er sikker på at Bianca og Anna kan danse bukserne af hinanden.

Det ville passe Bianca fantastisk, at have en ligesindet at danse med.
Celina vil også gerne danse med - Hun drejer klumset rundt om sig selv, mens Bianca snurrer rundt på tåspidserne. Og så hopper hun (og kan endda LETTE fra gulvet også, hehe), mens Bianca laver særprægede spjæt med benene samtidig med at armene kaster bevægelser ud i alle retninger

Det ville være et skønt syn!
Og så kunne de brænde lidt krudt af, mens vi samlede lidt krudt sammen

Anmeld

9. marts 2011

JustAnotherName

I lige måde... totalt skønne tøser... jeg glæder mig til at Silja bliver så gammel at hun rigtigt kan være med når Freja laver noget..

Det kommer snigende, og bliver hurtigt mere og mere....

Bianca og Celina har stadig deres "forskellige stadier", hvor de kan og vil noget forskelligt. Men de holder MEGET af hinanden, og bliver bedre og bedre til at lave ting sammen. Der er slet ingen tvivl om, at de har meget glæde af hinanden, og at der bliver mere og mere!!
....Og om ikke andet, når de ikke lige kan mødes om interessen, så er der altid én at råbe/skrige/skændes/slås med     

Anmeld

9. marts 2011

Klumpe-dumpe

Skouboe skriver:

Der var en der kom til at efterspørge flere billeder af tøserne... here goes

Suuuuk de er bare SÅ lækre

og den der kjole, skal du sætte i produktion

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.