Silvermist skriver:
Mange tak for dit svar. Hehe ja det er måske bedst at jeg detaljerer mit spørgsmål lidt bedre 
Jeg tænker sikkerhed og kvalitet. Men den opfylder vel de sikkerhedskrav den skal, ikke?
Og hvordan er kvaliteten? Jeg har kun set tremmesengen inde på IKEA´s hjemmeside.
Har det været en fordel for Jer at den ene side kan fjernes?
Og har I i det hele taget været glade for Jeres?
Den opfylder de krav en tremmeseng i DK skal, med hensyn til bundens afstand til den øverste kant og afstand mellem tremmerne i hvert fald.
Som nævnt synes jeg kvaliteten virker fin, det er jo ikke en seng fra STOKKE til 5000,- (hæng mig ikke op på prisen, det er bare et tænkt eksempel) men derimod en standardseng uden dikkedarer af nogen art, til omkring 500,-.
Jeg er i uge 38 pt., så som jeg skrev har vi ikke rigtig noget at putte i sengen endnu, og har jo derfor ikke prøvet den
Som det ser ud nu, er jeg glad for vores valg, jeg ved ikke hvad der skulle gøre at jeg ville have noget andet.
Vi tænker det er en fordel, at den ene side kan tages af, således det kan gøres til en "juniorseng", uden at den er kæmpestor. Så behøver vores dreng heller ikke "kravle" ud af den, men kan simpelthen få pillet den ene side af, når han begynder at "stikke af" fra sengen. Det vil nok skabe lidt renderi i starten, men hellere det, end han forsøger at kravle ud, og så falder og slår sig.