Øv altså!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

ønskebørn74

Har vild svampe infektion.. Både down under, på fødderne og i øjenbrynene... Og nu fandt jeg så ud af at det er derfor jeg har mistet mange af mine øjnvipper... Har det også i hårfoliklerne der... ØV.. Så nu er jeg på svampedræbende piller og smørelse... Er det ikke væk til næste mens, kan vi ikke komme igang med et nyt forsøg...

Nu kan det altså snart være nok... Hvornår får vi lidt medvind...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Har vild svampe infektion.. Både down under, på fødderne og i øjenbrynene... Og nu fandt jeg så ud af at det er derfor jeg har mistet mange af mine øjnvipper... Har det også i hårfoliklerne der... ØV.. Så nu er jeg på svampedræbende piller og smørelse... Er det ikke væk til næste mens, kan vi ikke komme igang med et nyt forsøg...

Nu kan det altså snart være nok... Hvornår får vi lidt medvind...

Åhh søde, hvor er verden bare uretfærdig engang imellem

Jeg håber, at pillerne hjælper, så i MEGET snart kan komme igang igen

Mange  herfra

Anmeld

8. marts 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Åhh søde, hvor er verden bare uretfærdig engang imellem

Jeg håber, at pillerne hjælper, så i MEGET snart kan komme igang igen

Mange  herfra

Takker søde... Hvordan går det hos jer?? Lene

Anmeld

8. marts 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Takker søde... Hvordan går det hos jer?? Lene

Jeg har haft en hård periode efter vores biokemiske graviditet, men jeg håber, at vi endelig får lidt medvind nu Jeg er blevet scannet en del gange i løbet af den sidste måned med henblik på oplægning af vores eskimoæg - indtil videre uden held, da min slimhinde ikke bliver tykkere Skal nu scannes igen på torsdag og så håber jeg, at de endelig kan give os en god melding med en dato

Skal i igennem den lange behandling igen?

Anmeld

8. marts 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Jeg har haft en hård periode efter vores biokemiske graviditet, men jeg håber, at vi endelig får lidt medvind nu Jeg er blevet scannet en del gange i løbet af den sidste måned med henblik på oplægning af vores eskimoæg - indtil videre uden held, da min slimhinde ikke bliver tykkere Skal nu scannes igen på torsdag og så håber jeg, at de endelig kan give os en god melding med en dato

Skal i igennem den lange behandling igen?

for at den er der, og at du snart bliver eskimo ruger....!!!!!!!

Og nej, de vil have mig i den korte pga. overstimoleringen sidst... Så nu må vi se...

Anmeld

8. marts 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

for at den er der, og at du snart bliver eskimo ruger....!!!!!!!

Og nej, de vil have mig i den korte pga. overstimoleringen sidst... Så nu må vi se...

Det bliver da spændende Og så er det da super positivt, at det ikke tager så lang tid Jeg håber virkelig for jer, at der kommer gevinst næste gang

Anmeld

8. marts 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Det bliver da spændende Og så er det da super positivt, at det ikke tager så lang tid Jeg håber virkelig for jer, at der kommer gevinst næste gang

Lige over søde...

Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.