Nyborg sanselegeplads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.243 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

ChipChap

Nogen der har været her og kan fortælle om det er en god legeplads ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Fines mor

Vi var der for nogle uger siden, og syntes det var ganske hyggeligt. Dog vil jeg sige, at det sikkert er langt bedre om sommeren:-) 

Anmeld

8. marts 2011

ChipChap

Fines mor skriver:

Vi var der for nogle uger siden, og syntes det var ganske hyggeligt. Dog vil jeg sige, at det sikkert er langt bedre om sommeren:-) 

Har prøvet at søge efter adressen men kan slet ikke finde ud af det, googel er åbenbart ikke min ven iaften.
Og krak mener ikke der er noget der hedder strandvænget 1, 5800

Hvordan finder jeg derhen ?

Anmeld

9. marts 2011

KarinaIda

ChipChap skriver:

Har prøvet at søge efter adressen men kan slet ikke finde ud af det, googel er åbenbart ikke min ven iaften.

Hej...

Jeg har været der rigtig mange gange, da jeg har boede lige ved siden af den næsten...

Det er en fantastisk legeplads, men jeg vil sige den er bedst om sommeren!!!
Grunden til du nok ikke kan finde noget der hedder strandvænget 1, er fordi det har skiftet navn derude.. Men legepladsen ligger derude.. Det er i skovparken det ligger!!! 

Anmeld

9. marts 2011

KarinaIda

ChipChap skriver:

Hvor kendt er du i nyborg, og hvor kommer du fra??? så kan jeg godt hjælpe med og forklare dig vej!!!

Anmeld

9. marts 2011

Noahmor

Det er en supergod legeplads. Der er ikke noget der hedder Strandvænget mere, da institutionen har skiftet navn, men det er meget nemt at finde derud fra motorvejen. 

Prøv at søge på Region Syddanmarks hjemmeside, der må du kunne se institutionens nye navn og den korrekte adresse. 

Ellers så kør efter Grævlingevænget eller Harevænget, så kan se skiltet indtil stedet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.