Tapet på børneværelset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

Mor010711

Jeg kunne godt tænke mig at smide noget spændende tapet op på en enkelt væg i det kommende børneværesle. Men jeg har aldrig prøvet det før, så kunne godt tænke mig at høre fra nogen med lidt erfaring på området. Bare sådan generelt om der er noget man skal være forsigtig med eller opmærksom på. Og evt. om der er nogle steder man skal holde sig fra når man køber tapeten, her tænker jeg i forhold til pris og kvalitet. 

Og så kunne jeg rigtig godt tænke mig at se nogle billeder hvis der skulle være nogen der kunne have lyst til at dele?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

kiwifrugten

Hejza hvor bor du henne af?

Jeg har lige sat tapet op på skabslågerne i babyværelset og det blev super cool

Har også sat tapet op på skabene i køkkenet og for det ikke skal være løgn så har jeg sat tapet på mine køkken fliser og mit køleskab.

Det er overraskende nemt at sætte op.

Min mor er forhandler af tapet og de har så stort et udvalg med en masse smarte farver og mønstre.

Kan ikke  finde ud af at sætte billeder ind men prøver lige

Anmeld

8. marts 2011

Mor010711

kiwifrugten skriver:

Hejza hvor bor du henne af?

Jeg har lige sat tapet op på skabslågerne i babyværelset og det blev super cool

Har også sat tapet op på skabene i køkkenet og for det ikke skal være løgn så har jeg sat tapet på mine køkken fliser og mit køleskab.

Det er overraskende nemt at sætte op.

Min mor er forhandler af tapet og de har så stort et udvalg med en masse smarte farver og mønstre.

Kan ikke  finde ud af at sætte billeder ind men prøver lige

Jeg bor i København. Har din mors firma en hjemmeside man kan lure lidt på? 

Vil rigtig gerne se billeder af dine tapetprojekter  Desværre er jeg ikke så teknisk selv, så har ikke rigtig sat mig ind i hvordan man gør, så kan ikke hjælpe  Men hvis du kan få det til at fungere, så er det bare super 

Anmeld

8. marts 2011

kiwifrugten

Så har jeg lagt billeder ind under min profil.

Du kan evt. tjekke tapetforum.dk eller mptapeter.dk de har et stort udvalg og det kan stadig bestilles igennem min mor :-) Hun sælger også maling hvor en spand koster 600 kr for en 10 ltr normal pris 1295 kr :-) Hvid men kan tones til andre farver :-)

Anmeld

8. marts 2011

Mor010711

Ser sgu da fint ud 

Det er noget i samme stil jeg havde tænkt. Bare ikke så dominerende farver, da det jo skal på en hel væg. Men stilen kan jeg rigtig godt lidt. 

Lurer lige på de sider du skrev. Tak for det :-)

Har du forresten bare brugt almindelidt tapetklister, eller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.