P-pille start

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

tazz

Har en 14-årig papdatter som starter på p-piller idag.

Hun siger så, at hun har hørt at man skal tage TO om dagen? En om morgenen og en om aftenen. Det gør hendes veninde også, siger hun.  Nogen her som har hørt om det?

Vi ringer selvfølgelig til hendes læge i morgen og spørger, og holder øje med, at hun ikke får lusket sig til to om dagen. Men det lyder da helt forrykt, så ville hun få mens hver 10/11. dag. Og hvad filan får man ud af at tage to piller?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

mortilnoahogmelina

tazz skriver:

Har en 14-årig papdatter som starter på p-piller idag.

Hun siger så, at hun har hørt at man skal tage TO om dagen? En om morgenen og en om aftenen. Det gør hendes veninde også, siger hun.  Nogen her som har hørt om det?

Vi ringer selvfølgelig til hendes læge i morgen og spørger, og holder øje med, at hun ikke får lusket sig til to om dagen. Men det lyder da helt forrykt, så ville hun få mens hver 10/11. dag. Og hvad filan får man ud af at tage to piller?!

Øhm , nej det er i hvertfald ikk korrekt . 

Jeg har lige været til min 8 ugers undersøgelse idag efter fødslen , og jeg skal starte på p-piller igen . og det er kun 1 om dagen . 

SÅ der er da noget helt galt hvis hendes veninde tager 2 . 

Anmeld

8. marts 2011

tazz

Tak!

Unge mennesker er altså meget underlige. Så underlig var jeg ikke i den alder.

Jeg forstår heller ikke ræssonementet i det. Man bliver jo ikke mere beskyttet af det. Mon de bruger det som en slags fortrydelsespille?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.