Tredie graviditet og ingen kvalme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. marts 2011

Svanna

Hej, jeg har to børn på 8 og 11 år og er nu gravid igen. Det bliver en lille efternøler  I de første to graviditeter var jeg meget forkvalmet helt frem til 6-7 måned. Det var rigtig hårdt. Som sagt er gravid igen....men kvalmen udebliver ligesom.  Ved godt det ikke er en ting man skal ønske sig, at få kvalme, men for mig er det helt vildt mærkelig ikke at have kvalme. Føler mig ikke rigtig gravid, før jeg HAR haft bare lidt kvalme. Kan det virkelig lade sig gøre at jeg i min tredie graviditet slet ingen kvalme får, når jeg har været meget dårlig de andre gange??? Det skal lige tilføjes at de børn jeg har er med en anden mand end ham jeg er sammen med nu. Kan det godt spille ind tror I??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

-Sigrid-

Svanna skriver:

Hej, jeg har to børn på 8 og 11 år og er nu gravid igen. Det bliver en lille efternøler  I de første to graviditeter var jeg meget forkvalmet helt frem til 6-7 måned. Det var rigtig hårdt. Som sagt er gravid igen....men kvalmen udebliver ligesom.  Ved godt det ikke er en ting man skal ønske sig, at få kvalme, men for mig er det helt vildt mærkelig ikke at have kvalme. Føler mig ikke rigtig gravid, før jeg HAR haft bare lidt kvalme. Kan det virkelig lade sig gøre at jeg i min tredie graviditet slet ingen kvalme får, når jeg har været meget dårlig de andre gange??? Det skal lige tilføjes at de børn jeg har er med en anden mand end ham jeg er sammen med nu. Kan det godt spille ind tror I??

Har ikke noget med din mand at gøre, kun dig, men alle graviditeter er jo som kendt forskellige. Rigtig ofte arver man sin mors graviditeter? 

Anmeld

8. marts 2011

-Sigrid-

Sigridogbaby skriver:

Har ikke noget med din mand at gøre, kun dig, men alle graviditeter er jo som kendt forskellige. Rigtig ofte arver man sin mors graviditeter? 

Tillykke med graviditeten, btw!

Og hvis du er bange for at miste, derfor du spørge, så har det ikke noget med det a gøre. Jeg har sev haft en SA, og jeg havde kvalme indti embyoden var ude 

Anmeld

8. marts 2011

Kofoed.

Svanna skriver:

Ved ikke om du kan bruge det til noget, men sidste år, da jeg ventede mig, havde jeg ingen kvalme overhovedet og denne gang her jeg det konstant, det er helt vildt.

Men det kan jo være flere grunde til det. Måske reagere du bare anerledes på homonerne ellers er der ikke ligeså mange denne gang. Tror dog ikke, at det er noget med en anden mand, at gøre. Så vidt jeg ved, for man kvalme pga homonerne og ikke andet.

Anmeld

8. marts 2011

Svanna

hmm har ikke så megen info om min mors graviditet, og jo jeg har da hørt at to graviditeter ikke er ens. Synes bare det er underlig og kan ikke lade være med at tænke at der er noget galt? Jeg har dog ikke været til første lægetjek endnu, så jeg ved ikke helt præcis hvor langt jeg er endnu. Måske er jeg slet ikke så langt at det retfærdiggør kvalme?

Anmeld

8. marts 2011

Svanna

Alle de svar jeg får herinde hjælper. Super rart at høre at der er andre der kan have det som en selv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.