Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Millah skriver: Ja som overskrigten siger har jeg sendt en mail til regeringen omkring hvad det betyder for mange par som ønsker sig deres ønskebarn, ikke kan se sig råd til og gå i bahndling uden at skulle spare op i længere tid Tjaaa ved godt jeg er tosset i hovedet, men fik lige et gakanfald, hvor jeg så min skide tosset på regeringen over deres lov omkring barnløshed Men ikke noget med og skrive grimt, fik mig faktik formuleret rigtig pænt Mange vil nu nok sige at hvis man ikke har råd til behandlingerne så har man jo heller ikke råd til Bebsen Men min egen situation er sådan at vi har ALT hvad der skal være til når Bebsen kommer, vi kan bare ikke lige se hvordan i´vi skal kunne hive så mange penge frem til behandlingen på éngang, så vi skal spare op og ligge til side hver måned, og det kommer nok til og tage sin tid, inden vi kan påbegynde behandlingen Min kæreste har sagt jeg er komplet tosset oven i hovedet fordi jeg har gjort det, så derfor vil jeg gerne høre jeg dejlige damer om i osse mener jeg er tosset eller om der er andre der har tænkt på at gøre det samme som jeg nu har gjort Camilla
Ja som overskrigten siger har jeg sendt en mail til regeringen omkring hvad det betyder for mange par som ønsker sig deres ønskebarn, ikke kan se sig råd til og gå i bahndling uden at skulle spare op i længere tid
Tjaaa ved godt jeg er tosset i hovedet, men fik lige et gakanfald, hvor jeg så min skide tosset på regeringen over deres lov omkring barnløshed Men ikke noget med og skrive grimt, fik mig faktik formuleret rigtig pænt
Mange vil nu nok sige at hvis man ikke har råd til behandlingerne så har man jo heller ikke råd til Bebsen Men min egen situation er sådan at vi har ALT hvad der skal være til når Bebsen kommer, vi kan bare ikke lige se hvordan i´vi skal kunne hive så mange penge frem til behandlingen på éngang, så vi skal spare op og ligge til side hver måned, og det kommer nok til og tage sin tid, inden vi kan påbegynde behandlingen
Min kæreste har sagt jeg er komplet tosset oven i hovedet fordi jeg har gjort det, så derfor vil jeg gerne høre jeg dejlige damer om i osse mener jeg er tosset eller om der er andre der har tænkt på at gøre det samme som jeg nu har gjort
Camilla
Jeg fik et lignende anfald i december, og skrev et langt brev til Bertel Haarder... formulerede mig også pænt... men var stiktosset... og selvom det måske bare var ligesom en nål i en høstak, så lettede det faktisk vildt at jeg fik det skrevet =)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
KaLee skriver: Sparer du også op til sygdom, som barnløshed egentlig er? PCOS, Endetrimose (eller hvad pokker det hedder), dårligt sædtal osv... det er sygdomme, og når man er syg, så bliver man behandlet - ikk?
Sparer du også op til sygdom, som barnløshed egentlig er?
PCOS, Endetrimose (eller hvad pokker det hedder), dårligt sædtal osv...
det er sygdomme, og når man er syg, så bliver man behandlet - ikk?
HopinWishin skriver: Jeg fik et lignende anfald i december, og skrev et langt brev til Bertel Haarder... formulerede mig også pænt... men var stiktosset... og selvom det måske bare var ligesom en nål i en høstak, så lettede det faktisk vildt at jeg fik det skrevet =)
Her det helt på samme måde som du, fik virkelig lettet mit hjerte
Selv om det ikke er sikkert de læser det eller gider reagere på det, så ved man at man har gjort ngoet for det, og det er det der hjælper
Millah skriver: Tror jeg hekller ikke det gør, men jeg skulle bare ud med det nu var både sur, frustrede og ked da jeg skrev det, det blev da osse ngoet langt Men skulle bare af med det..
Tror jeg hekller ikke det gør, men jeg skulle bare ud med det nu var både sur, frustrede og ked da jeg skrev det, det blev da osse ngoet langt Men skulle bare af med det..
kan fuldt ud godt forstå dig.... står selv med en diagnose der siger pco... og skal snart til lægen for at finde ud a om mit vægt tab har hjulpet nok... og vi har sku heller ikke råd til bare at ligge den sum der skla til lige med et... så der skal til at spares op hvis dete er...
Kay skriver: kan fuldt ud godt forstå dig.... står selv med en diagnose der siger pco... og skal snart til lægen for at finde ud a om mit vægt tab har hjulpet nok... og vi har sku heller ikke råd til bare at ligge den sum der skla til lige med et... så der skal til at spares op hvis dete er...
Vi spare os på livet løs her hjemme, men vi synes begge der er langt frem til vores mål, det er modbydeligt og vi at hjælpe er der, men man skla lige finde 20.000 + kr.
for at du snart kan komme igang
Millah skriver: ja synes osse vi arbejder på det og kæmper hvor kæmpes kan. Men synes osse jeg mister modet mere og mere
ja synes osse vi arbejder på det og kæmper hvor kæmpes kan.
Men synes osse jeg mister modet mere og mere
Det kan jeg sagtens forstå... Håber i finder en løsning
Nej jeg sparer ikke op til sygdom men jeg har da en konto til uforudsigelige udgifter inkl. sygdom.... Det kan selvfølgelig ikke sammenlignes med PCO som du jo også forsøger, at pointere - men hvis man er rask nok til, at være forælder til et barn og regeringen ikke vil hjælpe økonomisk så er man jo nødt til, at spare sammen når nu det er et brændende ønske
Jeg synes det er rigtig godt du har skrevet det brev. uanset om det hjælper eller ej. du har fået lidt luft for din vrede og så er du jo faktisk med til at gøre en forskel!!
Jeg synes det er skræmmende så mange penge man skal have op af lommen til første behandling, er man så uheldig at skulle igennem en behandling mere, er det jo noget billigere - heldigvis
Millah skriver: Vi spare os på livet løs her hjemme, men vi synes begge der er langt frem til vores mål, det er modbydeligt og vi at hjælpe er der, men man skla lige finde 20.000 + kr. for at du snart kan komme igang
håber selv på at min pco ikke giver betydning for mine æl mere... jeg får da min menses men nu må vi se... d. 28 marts.... der er længe til....
Flot gjort..Jeg håber det får betydning
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128