Min hund er blevet kørt ned...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.140 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

birthee

Øv øv øv!!!  Min hund er blevet kørt ned her til eftermiddag... Har snakket med dyrlæge, som sagde at ud fra det jeg fortalte, så skulle jeg observere den til imorgen tidlig, og så kunne jeg kontake dem igen... Han bløder lidt fra den ene pote, men kan se det kun er en skramme... Har dog valgt at tage kontakt til dyrlægen imorgen tidlig igen, for lige at høre om de vil have ham ind til tjek...

Heldigvis har jeg dyrlægeforsikring på ham, så de bare kan behandle ham... Hvis de finder det nødvendigt... Krydser fingre for at han er fit for fight imorgen igen...

Knus en bedrøvet hundemor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

sweet

birthee skriver:

Øv øv øv!!!  Min hund er blevet kørt ned her til eftermiddag... Har snakket med dyrlæge, som sagde at ud fra det jeg fortalte, så skulle jeg observere den til imorgen tidlig, og så kunne jeg kontake dem igen... Han bløder lidt fra den ene pote, men kan se det kun er en skramme... Har dog valgt at tage kontakt til dyrlægen imorgen tidlig igen, for lige at høre om de vil have ham ind til tjek...

Heldigvis har jeg dyrlægeforsikring på ham, så de bare kan behandle ham... Hvis de finder det nødvendigt... Krydser fingre for at han er fit for fight imorgen igen...

Knus en bedrøvet hundemor

krydser finger for at den okay

Anmeld

8. marts 2011

Kruse90

årrh
Håber den er okay

Anmeld

8. marts 2011

Vingummien

Ej hvor øv God bedring med ham, og håber ikke der er noget alvorligt

Anmeld

8. marts 2011

birthee

Håber virkelig også at det bare lige er et slag han skal komme sig over... Men jeg må se imorgen... Synes bare aldrig det er rart når ens dyr bliver kørt ned - og nu er det jo min lille hund det er sket med  

(Slet ikke nemt når man har termin om 4 uger, og ens følelser sidder uden på tøjet )

Manden siger at jeg skal tage den med ro, men bliver altid så rørt når det er mine dyr det handler om...

Anmeld

8. marts 2011

Nadia Foged

birthee skriver:

Håber virkelig også at det bare lige er et slag han skal komme sig over... Men jeg må se imorgen... Synes bare aldrig det er rart når ens dyr bliver kørt ned - og nu er det jo min lille hund det er sket med  

(Slet ikke nemt når man har termin om 4 uger, og ens følelser sidder uden på tøjet )

Manden siger at jeg skal tage den med ro, men bliver altid så rørt når det er mine dyr det handler om...

Den stakkel da krydser fingre for der intet slemt er sket..

Man er altid meget følsom når det kommer til den slags, og så især når man er gravid - også forståeligt, er jo ens dejlige bedste ven

Anmeld

8. marts 2011

Ina33

Puha... Det lyder ikke sjovt, hvordan skete det? Og hvad er han for en race? En lille eller en stor hund?

MVH

Louise - som selv har en fantastisk dejlig hund, og derfor sagtens kan sætte sig ind i dine følelser....

Anmeld

8. marts 2011

birthee

Loppe skriver:

Puha... Det lyder ikke sjovt, hvordan skete det? Og hvad er han for en race? En lille eller en stor hund?

MVH

Louise - som selv har en fantastisk dejlig hund, og derfor sagtens kan sætte sig ind i dine følelser....

Der kom en hund gående ude på vejen, og den mente min lille hund så ikke skulle gå der, og han løber derfor ud for at "fortælle" den at den ikke skal gå der... Normalt løber han aldrig ud på vejen - så det er sådan lidt træls... Der har ikke været noget, han gav sig til at gø med det samme han kom ind igen, for lige at fortælle at den hund skulle altså ikke være der... Hende der førte bilen, er i tvivl om hun ramte ham, men jeg kan se han er blevet ramt, ud fra de små skrammer han har...

Det er en Jack Russell jeg har, på 6 kg... så han er ikke så stor...

Anmeld

8. marts 2011

SD21

Puha, det er jeg ked af at høre ! Jeg er også ekstremt følsom omkring mine to hunde !

Har du mærket ham forskellige steder på kroppen? Der kan jo være ting indvendigt - undskyld, men jeg synes bare du er nødt til at tjekke det !

Jeg HÅBER det bare er poten der er sket noget med !

KÆMPE STORT  herfra

Anmeld

8. marts 2011

Fam. Madsen

puha ej bette pus... det er simpelhen det værste der kan ske når man har hund. 

for han har det beder imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.