Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Buito skriver: Verdens dejligste søster Hun tog igen fusen på mig og nu sidder jeg her og hyler over dette som hun skrev på min facebook.... Dumme dig søster - men GUD HVOR JEG ELSKER DIG Kære bøffemand ♥ Du er nok den mest elskede og ventet nevø danmark får! Moster tæller minutter og kigger på mobil konstant, for vil ikke misse din ankomst til verdenen♥ Dig, Lærke og moster skal have så mange timers sjov og moster skal vise dig verdenen♥ Bøffemand, fra din mor sendte et billede af de gyldne streger har jeg elsket dig, du er søn af verdens bedste storesøster man kan få, så selvfølgelig bliver du lige så fantastisk ♥Bøffemand, vi ses om 3 dage, men glemmer du vores aftale ses vi om senest 17 dage! Moster venter med længsel til din fødselsdag ♥
Verdens dejligste søster
Hun tog igen fusen på mig og nu sidder jeg her og hyler over dette som hun skrev på min facebook....
Dumme dig søster - men GUD HVOR JEG ELSKER DIG
Kære bøffemand ♥ Du er nok den mest elskede og ventet nevø danmark får! Moster tæller minutter og kigger på mobil konstant, for vil ikke misse din ankomst til verdenen♥ Dig, Lærke og moster skal have så mange timers sjov og moster skal vise dig verdenen♥ Bøffemand, fra din mor sendte et billede af de gyldne streger har jeg elsket dig, du er søn af verdens bedste storesøster man kan få, så selvfølgelig bliver du lige så fantastisk ♥Bøffemand, vi ses om 3 dage, men glemmer du vores aftale ses vi om senest 17 dage! Moster venter med længsel til din fødselsdag ♥
Suk, sikke en vidunderlig besked! Så kommer han snart ud til masser af kærlighed
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128