Hvad kan man være bekendt? Emmaljunga

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.456 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

Kongmulle

Hejsa

Vi skal ha solgt vores Emmaljunga barnevogne, hvad kan man være bekendt at tage for sådan noget brugt udstyr?

Emmaljunga BSS årgang 2005. 100% velholdt, ikke falmet eller noget. Alt medfølger ( madrasser,lift osv)

Hvad syntes i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

quindelist

Kongmulle skriver:

Hejsa

Vi skal ha solgt vores Emmaljunga barnevogne, hvad kan man være bekendt at tage for sådan noget brugt udstyr?

Emmaljunga BSS årgang 2005. 100% velholdt, ikke falmet eller noget. Alt medfølger ( madrasser,lift osv)

Hvad syntes i?

Nu er jeg en af dem der surfer brugt udstyr for tiden, så har ikke den store erfaring i at sælge selv men jeg kan fortælle dig hvad jeg selv ville give....

Jeg ville ALDRIG give mere end svarende til ½-delen af nyprisen for brugt udstyr (det være sig babyudstyr som brugte studiebøger osv osv). Til ½ pris forventer jeg så også at alting er i orden og i pæn stand.

Når jeg surfer rundt på fx dba og guloggratis kan jeg godt se at jeg måske er nærig, ihvertfald ser man meget der bliver sat til salg til nogle priser der ligger meget tæt på nypriserne. Men tænker det måske er sælgerne der sætter prisen lidt optimistisk....

Held og lykke med salget

Anmeld

8. marts 2011

Siljesmor

Kigger lige med - har nemlig også en fra samme årgang, som vi skal have lagt til salg.. Aner bare slet slet ikke hvad vi skal sætte den til.

Anmeld

8. marts 2011

Fru Nielsen

I kan da starte med at vise jeres barnevogne i har til salg til mig, for vi skal have en ny til når lille pigen kommer til verden....

Anmeld

8. marts 2011

Kamulla

kan sige jeg solgte en BBS 2008 model, men en colibri pose (som voksi) lift, insektnet fra Gaia og Co, regnslag fra Tulla, pusletaske til (aldrig brugt) 4 nye ekstra hjul... vognen var hverken falmet eller andet.. solgte den for 4500kr..

så for en 2005 ville jeg MAX give 2000kr for

Anmeld

8. marts 2011

Sabina92

Jeg gav 3000kr. for min også rigtig finogvelholdt, kan faktisk ikke ses at den er brugt (:

Anmeld

8. marts 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
jeg købte sådan en vogn fra 2006 - super velholdt og incl alt udstyr.. Den gav jeg 995 kr for.. Og ville helst heller ikke give mere..
Synes sommetider det er vanvittigt, hvad nogen forlanger for deres vogne.. :/
Anja

Anmeld

8. marts 2011

sne190810

quindelist skriver:

Jeg ville ALDRIG give mere end svarende til ½-delen af nyprisen for brugt udstyr (det være sig babyudstyr som brugte studiebøger osv osv). Til ½ pris forventer jeg så også at alting er i orden og i pæn stand.

Enig.

Så vil jeg hellere smide det resterende beløb i puljen, og købe det fra nyt osv.

Anmeld

8. marts 2011

sne190810

quindelist skriver:

Enig.

Så vil jeg hellere smide det resterende beløb i puljen, og købe det fra nyt osv.

Anmeld

8. marts 2011

smokin

Jeg har lige givet 3000 for en der var brugt i 10 måneder. Så vil absolut mene at 1500 måske endda 1000 vil være en ok pris.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.