Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er begyndt at elske at måle min mave
Nu er jeg 99cm rundt om maven. Sikke en fantastisk mave
Hvor store er i om maven? Hvis i da måler
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Uhh tror altså ikke vi har et målebånd der er langt nok
Har lagt billeder ind idag, synes godt nok min mave er stor, men har selvfølgelig også termin om få dage.
Tør slet ikke at måle den.
camillakrath skriver: Jeg er begyndt at elske at måle min mave Nu er jeg 99cm rundt om maven. Sikke en fantastisk mave Hvor store er i om maven? Hvis i da måler
HOV! Og er i 30. uge
Buito skriver: Uhh tror altså ikke vi har et målebånd der er langt nok Har lagt billeder ind idag, synes godt nok min mave er stor, men har selvfølgelig også termin om få dage. Tør slet ikke at måle den.
Du har altså også en stor og skøn mave
Puha, jeg har heller ikke målt.... Tror heller ikke jeg tør nu (38+3) når jeg ikke har et "begyndermål" at sammenligne med...
camillakrath skriver: Du har altså også en stor og skøn mave
Ihh tak
AnneBJ skriver: Puha, jeg har heller ikke målt.... Tror heller ikke jeg tør nu (38+3) når jeg ikke har et "begyndermål" at sammenligne med...
Hehe. Det er selvfølgelig også sjovest hvis man måler løbende. Jeg begyndte desværre først 7/1.
Gad godt jeg havde målt fra starten. Det går bare stærkt
Jeg nåede op på ca. 106 cm. sidste gang jeg målede mig før jeg fødte. Det var få dage efter terminsdatoen. Før jeg blev gravid målte jeg ca 73 cm. Så jeg voksede ca. 33 cm
Var 96 cm rundt om maven da jeg nåede termin med Cilas..
MajaPiraya skriver: Jeg nåede op på ca. 106 cm. sidste gang jeg målede mig før jeg fødte. Det var få dage efter terminsdatoen. Før jeg blev gravid målte jeg ca 73 cm. Så jeg voksede ca. 33 cm
Du må virkelig også ha haft en FIN mave så! Med masser af plads til bebs
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128