Startede jo på mit nye job d.15/10 (wauw, så har jeg faktisk allerede været der 5 måneder nu
) - og synes ikke, vi har lavet andet end at være syge!! Tror næsten det er hver anden uge, jeg enten har en sygedag selv eller barnets 1. sygedag... Nu hoster Oliver og er totalt snottet, jeg er snottet og har dårlig mave. Tør snart ikke ringe og melde mig syg mere. Har så dårlig samvittighed og er bange for, de tror det er pjæk. Hvilket de nok ikke gør, da jeg absolut ikke er den eneste der er syg og der er en vis forståelse for at livet med små børn kan kaste lidt fravær efter sig. Men alligevel...
Hvordan har I andre det? Er I ofte syge og hvad siger arbejdet til det?? Tager I på arbejde selvom I ikke er friske? Det må jeg nemlig ikke for godt, da jeg er sygeplejerske på en intensivfdeling og vi forøger desværre risikoen for at give vores aptienter en infektion, hvis vi selv er syge....
Bare lige et lille mundvigene-nedad-indlæg fra en, der frygter at skulle ringe sig syg igen-igen i morgen tidlig
Anmeld