min søn på 2,3 år er meget vild med at sidde på potte og laver hvergange noget på den 1 eller 2 eller beggedele det er meget forskelligt
men hvordan har i gjort jeg tænker hvor mange gange om dagen har i gået på badeværelset og sat barnet på potten?
her gør vi det hver gang han skal have skiftet ble og derfor er det tid når han har lavet nummer 2 
nu i dag hvor jeg var alene med ham far var på arbejde, tænkte jeg nu skulle vi prøve, så jeg tog bleen af ham.
og hvor var han bare stolt og han syntes det var vildt mærkeligt og at han kune mærke sin mølle under bukserne.
når men vi gik på værelset og leged. jeg tog et ur med og satte det på 15 min og da det ringede spurgte jeg ham om han skulle tisse. nej mor fik jeg afvide og sådan gentog jeg det i en time.
derefter gik vi på potten og han tisset. men så var det også middagslur tid så der fik han blee på og har haft det resten af dagen.
men er det den rigtige vej frem og tage små skridt? som vi har gjort i dag et par timer af gangen?
kom med jeres rigtig gode råd.
kan det passe at han skal prøve og have våde bukser for at han kommer og siger til? for her resten af dagen har han ikke sagt at han skulle tisse.
det skal lige siges vi har masser af tid og han skal ikke presse det skal være sjovt og spændene. men han produstere over at skal have blee på. også sagde min mor at han var klar til at smide den. derfor vi har trænet lidt i dag.
Anmeld