Send kærlighed til din mand!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

Kindfed

Nu er det jo nærmest hver dag, der kommer nye indlæg om par med ondt i kærligheden og fordi, vi primært er kvinder herinde, så er det jo næsten altid manden, der står for skud.

Så jeg tænkte at ville sende en opfording ud i rummet, til alle os som har en god mand (men måske nogen gange glemmer det lidt i PMS og andre undskyldninger), at give ham et ekstra kys, et ekstra kram og fortælle ham, at han fandme er dejlig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

L.J.L

Kindfed skriver:

Nu er det jo nærmest hver dag, der kommer nye indlæg om par med ondt i kærligheden og fordi, vi primært er kvinder herinde, så er det jo næsten altid manden, der står for skud.

Så jeg tænkte at ville sende en opfording ud i rummet, til alle os som har en god mand (men måske nogen gange glemmer det lidt i PMS og andre undskyldninger), at give ham et ekstra kys, et ekstra kram og fortælle ham, at han fandme er dejlig!

Jeg har den dejligste mand som idag kom hjem med en kæmpe buket røde tulipaner til mig, bare fordi

Så han fortjener nok lidt ekstra omsorg i aften

Anmeld

8. marts 2011

LotteGabriella

den er jeg med på

Anmeld

8. marts 2011

Lou87

Kindfed skriver:

God opfordring
Har også den bedste kæreste ever

Anmeld

8. marts 2011

Mary

Det gør jeg skam allerede uden opfordring, men gør det gerne lidt mere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.