hvordan bliver man katvig saelger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2008

twinboys

Christinahr skriver:

Det var på ingen måde min hensigt at fornærme nogen.

Jeg synes jeg har ladet mig fortælle at hvis man køber partier med henblik på vidersalg så skal det oplyses, med det i baghovedet synes jeg da det ville være ærligt at der var nogen der fik ondt i røven og viderbragte situationen

Nej det ved jeg godt, men det var bare dråben... Jeg er blevet mistænkelig gjort flere gange og det gider jeg bare ikke, da jeg har mit på det rene...

Derfor stopper jeg nu herinde..

Majbritt(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2008

Pia.

twinboys skriver:

Christinahr skriver:

Jeg synes jeg har ladet mig fortælle at hvis man køber partier med henblik på vidersalg så skal det oplyses, med det i baghovedet synes jeg da det ville være ærligt at der var nogen der fik ondt i røven og viderbragte situationen

Nej det ved jeg godt, men det var bare dråben... Jeg er blevet mistænkelig gjort flere gange og det gider jeg bare ikke, da jeg har mit på det rene...

Majbritt(H)

Du kan jo godt blive her og bare stoppe dit salg majbritt... Forstår godt du ikke gider flere mails eller folk som ikke overholder en aftale...

Stort knus Pia, som da håber du bliver her .... (H)(H)

Anmeld

9. oktober 2008

lonemus

PiaR skriver:

twinboys skriver:

Christinahr skriver:

Majbritt(H)

Du kan jo godt blive her og bare stoppe dit salg majbritt... Forstår godt du ikke gider flere mails eller folk som ikke overholder en aftale...

Stort knus Pia, som da håber du bliver her .... (H)(H)

Osse mig :)

(H) Lone

Anmeld

10. oktober 2008

Miamaja

twinboys skriver:

eliasogmor skriver:

jamen jeg tror altså hun selv finder tilbuddene på nettet og så køber med privatpung og så sælger videre...

Det er nemlig lige det jeg gør...Har lige købt varer for 15,000kr...

Majbritt(H)

jamen, majbritt:D hvad siger din mand til det og hvad nu hvis du ikke faar det solgt?:-o

Anmeld

10. oktober 2008

Miamaja

Jeg maa sige hatten af til dig majbritt(L) der er ikke mange mennekser som tanker paa andre nu til dags.
(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.