Bukker jeg under nu???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

745 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

KWL

Ja, nu tror jeg så det sker.

Har ligget i min seng hele dagen efter jeg er kommet hjem fra arbejde. Er svimmel og har hovedpine og kvalme.

Dette her med Thea kræver mig 100 % og jeg kan mærke at jeg er træt, træt, træt...

Undskyld endnu et negativ indlæg fra mig. Ved bare ikke hvor ellers jeg skal læsse af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

JustAnotherName

Har ligget i min seng hele dagen efter jeg er kommet hjem fra arbejde. Er svimmel og har hovedpine og kvalme.

Dette her med Thea kræver mig 100 % og jeg kan mærke at jeg er træt, træt, træt...

Undskyld endnu et negativ indlæg fra mig. Ved bare ikke hvor ellers jeg skal læsse af

Pas på dig selv. Hold dig stærk, og tag imod den hjælp du overhovedet kan få. Og læs endelig af herinde ...Vi kan klare det  Og det kan du også, selvom du måske ind imellem føler det er tungt og svært! Du er stærk!! Jeg sender dig lidt visuel ekstra-styrke og et trøstende knus

Anmeld

8. marts 2011

Ida.

Jeg forstår det - jeg tror på, du kan klare det!! Brug alt hvad du har af livliner, snak med lægen, snak med os! Kæmp, jeg ved du kan, du har kunnet før - jeg ved, at du er en stærk kvinde!!

og hep!

Anmeld

8. marts 2011

Jules

Åhhhh ha søde altså....

LÆS BARE AF PÅ OS!!!! Det er det vi er her for...!

Kan godt forstå det er hårdt for dig nu! Men du kan klare det 

Anmeld

8. marts 2011

msax

Du skal bare læsse alt det du overhovedet har brug for af herinde... Det er jo også det vi er her for...

Jeg kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det er... men tag imod alt den hjælp du overhovedet kan få og sov så snart du kan komme til det.

Jeg har lært et uden søvn der dur helten ikke

Anmeld

8. marts 2011

TbCp

Du skal have et kæmpe stort kram!!!

Anmeld

8. marts 2011

AnneBJ

Du skal da slet ikke undskylde! Det er jo det vi er her for!! Kan godt forstå det tager hårdt på dig, sender dig et kæmpe kram, og glade forårstanker!! 

Anmeld

8. marts 2011

Skouboe

og hvad de andre siger

Anmeld

8. marts 2011

ooo

Det er helt i orden at tage en dag i sengen, hvis du har brug for det. Sådan er det bare, og det er en måde at passe på dig selv. Du har det hårdt lige for tiden, med Thea, og det trækker tænder ud. Så selvfølgelig har du brugt ekstra kræfter på det, og det skal du sørge for at få ind igen.

Og så må du endelig ikke var bange for at skrive om tingene herinde. Vi vil så gerne hjælpe dig, og vil gerne høre på, hvad der sker hos dig.

Anmeld

8. marts 2011

lion

Kristinewl skriver:

Det lyder da ikek godt du er ved at bukke under.

Jeg håber du kommer op igen for jeg ved du kan oger en stærk kvinde.

Jamen et negativt indlæg fra eller til betyder ikke noget. For jeg ved at du vil lave tusindevis af positive indlæg på et andet tidspunkt. Så du læsser bare af herinde.

Et stort kram herfra til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.