fødsels dep..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. oktober 2008

Anonym trådstarter

hej alle sammen.. tænket på kan man have en fødselsdep. liggen i sig 1½år efter man har født..? lige efter jeg have født have jeg det mærkeligt, men lagde skuld på det.. mest fordi jeg er opdragt til af man skal gemme sin problemer for sig selv og ikke plande andre ind i det.. og lige pludslig er alle de ting komme op i mig igen, har det skidt med mig selv, vil hest sov eller spise.. når min kæreste rør ved mig bliver jeg gald og flyttet hans hånd. og vil helst ikke have noget med mit barn af gøre. :'( mvh ano den meget flove mor:$

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2008

Heidi.

Hejsa.. Ja det kan det godt.. Jeg har haft en meget forsinket en fra min første datter blev født.. Den kom først da min anden datter blev født 3 år efter.. Jeg syntes hurtigt du skal sørge for og få dig en snak med din læge, og en pskykolog.. Der er intet skammeligt over det.. Men hvis du vil være der for dit barn, er du nød til og hjælpe dets mor;)

(H)

Anmeld

9. oktober 2008

Anonym trådstarter

okay 3år det var da længe

Anmeld

9. oktober 2008

Heidi.

Jahe.. Der var en masse fortrængte ting som så først kom frem ved nummer to fødsel...

Anmeld

9. oktober 2008

Anonym trådstarter

okay skal man bare ringe til lægen eller hvordan

Anmeld

9. oktober 2008

Heidi.

Jeg fandt frem til det da jeg gik til psykolog i en anden anledning.. Men jeg syntes du skal kontakte din læge.. Han/hun kan fortælle dig hvad du skal gøre..du skal ikke med det første sige ja til lykkepiller.. efter min mening..

Anmeld

10. oktober 2008

Anonym trådstarter

tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.