Uh kan godt mærke jeg er ved at være lidt bekymret for min 2 årige dreng. 
Kort fortalt: Han har haft et lidt omtumlet liv, blev storebror som 1 årig, startede i dp, som slet ikke fungerede og kom i vs som han efter lang tid blev tryg ved.
Nu er vi flyttet og M startede i en gr for 2-4 årige (de fleste af børnene er en del ældre end ham) i januar 2011 (han var endnu ikke 2-fylder 2 her den 22.3. men man ville ikke sætte ham i vs for så at flytte ham efter kort tid.
Han har været meget ked, når jeg afleverede ham og har været en del fraværende pga sygdom, så jeg vil ikke sige han er 100 % indkørt endnu.
Problemet er, at han ikke rigtig vil de andre børn. Hvis de kommer hen og snakker til ham, kan han begynde og græde. Hvis der er mange børn og voksne samlet, bliver han pylret og ked. Pædagogerne oplever ham så meget passiv og har også bemærket, at de andre børn ikke må komme for tæt på.
Hjælp jeg er selv pædagog og er skide bange for at der er noget galt med min søn. 
Han kan godt "lege" lidt med venindes datter på samme alder og siger hej til alle når vi fx går en tur, så han kontakter selv fremmede folk.
Det skal lige siges at han er mentalt og sprogligt meget langt fremme ift sin alder.