Jeg var ved lægen mandag i sidste uge da det føltes som om jeg havde noget til at sidde fast under mit højre skulderblad.. Hun trykkede lidt på mig og så fik jeg nogle gigt piller jeg skulle spise, og de hjalp ikke..
Jeg kontaktede lægen igen i går (mandag) fordi jeg begyndte at føle at min hals har snørret sig sammen (Udem at have ondt i halsen)
Jeg kommer så til lægen og hun lytter på mig.. OG hun lytter på mig.. OG OG OG hun lytter igen..
Hun siger så at hun kan hører der er noget galt med min højre lunge.. Hun ved ikke om det er start på lungebetændelse eller hvad det er, men min lungefunktion er HVERTFALD nedsat på min højre lunge, så hun mener jeg skal prøve med antibiotika i en uge..
Jeg kommer så hjem og tager en pille og det er egentlig fint nok, men føler så senere at jeg får sværre ved at trække vejret, men går i seng..
I dag tager jeg så en pille mere, og så får jeg samme følelse af at min hals snørre sig sammen (og en klump i halsen) OG jeg får hård hjertebanken og jeg bliver urolig i kroppen..
Kan det være bivirkninger ved de piller eller hvad siger i tøser?
Jeg er bange for der er noget værre galt.. :/
Anmeld