Vi er gået i stå!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

Mellepige

Hej piger.

Det er egentligt et helt ligegyldigt indlæg, men jeg ha brug for at lufte det,

Mig og kæresten har slet ikke haft sex de sidste 14 dage! og heller ikke på ÆL- tidspunktet!!  og hold KÆFT hvor er jeg træt af vi har misset den chance, nu hvor vi kører på så lang tid. Det er ligesom, at vi begge slet ikke har lyst, og jeg havde slet ikke lyst, efter som vi ikke havde sex omkring æl.  Tror aldrig det er sket før, at der er gået så lang tid, også stadig slet ikke ha lyst.

Er det måske PB der er lidt skyld i det, at det tar for hårdt på os? Jeg føler det har stået på længe, meget længere en 14 dage, og tænker meget over det, om det vil blive ved med at forsætte sådan her. Føler slet ikke at han syns jeg er dejlig mere. Jeg tænker måske også bare for meget over det, men dejligt at nfå det ud.

Kram 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Peanut

Ved ikke om det kan være fordi I i jeres underbevisthed, kun tænker PB også "glemmer" I romantikken lidt  (Altså nu er sex med henblik på at få barn, før var det fordi det var dejligt).

Bare min tanke 

Anmeld

8. marts 2011

Mellepige

Peanut skriver:

Ved ikke om det kan være fordi I i jeres underbevisthed, kun tænker PB også "glemmer" I romantikken lidt  (Altså nu er sex med henblik på at få barn, før var det fordi det var dejligt).

Bare min tanke 

Det er også min tanke, at det går ind og spiller en rolle. Men hvor er det øv, og håber da ikke det er noget der forsætter

Anmeld

8. marts 2011

Maria-s

Lyder til der er gået lidt for meget fokus BABY i det... Måske I skulle sørge for at give hinanden noget "kærlighedstid", ment på den måde. Vær sammen UDEN at ha direkte sex. Forkæl hinanden fysisk og psykisk uden at have fokus på erektion, sæd og æg. Husk at nyd hinanden  Sex mellem 2 elskende skal være dejlig og ikke blive bare et middel for at lave en baby. Prøv at se om I ikke godt kan ligge ÆL tidspunkter mv. lidt væk....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.