invendigt liv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

Anonym trådstarter

mærker kun invendig liv! ér det normalt at det hverken kan ses eller mærkes udenpå endnu? er lidt bekymret.

18+6!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Anonym trådstarter

undskyld min stavfejl. *Indvendigt*

Anmeld

8. marts 2011

Nettemor

det er meget normalt.. min mand (og mig for den sags skyld) kunne først mærke det omkring uge 26.. og mange kan først for alvor mærke indvendigt omkring uge 22..

Anmeld

8. marts 2011

Moar2011

Anonym skriver:

mærker kun invendig liv! ér det normalt at det hverken kan ses eller mærkes udenpå endnu? er lidt bekymret.

18+6!

Da jeg var 18+ et eller andet, mærket jeg også kun liv indventdigt.. det er først her for 3-4uger siden jeg har kun se med mine øjn på mavsen når bebs sparker..

hilsen uge 28

Anmeld

8. marts 2011

Clisolka

Anonym skriver:

18+6!

Jeg må have været 21-22 uger henne før min kæreste kunne mærke med 

Anmeld

8. marts 2011

Anonym trådstarter

okey tusind tak for det allesammen
det gav helt klart ro over sindet

nyder hendes små puf.

Anmeld

8. marts 2011

Clisolka

Anonym skriver:

okey tusind tak for det allesammen
det gav helt klart ro over sindet

nyder hendes små puf.

Der er heller ikke noget bedre end de små puf  Bare vent til maven bliver skæv i den ene side Årh, hvor jeg savner det allerede 

Anmeld

8. marts 2011

Anonym trådstarter

bb78 skriver:

Der er heller ikke noget bedre end de små puf  Bare vent til maven bliver skæv i den ene side Årh, hvor jeg savner det allerede 

de små puf er så fantastiske.. nogle gange kan jeg mærke hvor hun ligger og ligefrem se det. Men hendes puf er ikke synlige eller mærkbarlige for andre

Anmeld

8. marts 2011

xcila

Uhh, jeg går skam stadig og venter på at kunne mærke min lille guldklump indeni, er nu 20+0 så er ved at blive lidt utoldmodig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.