Råd søges om Nitendo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

258 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

Mumto3

Vi overvejer om vores søn skal have en nitendo. Han er den eneste i klasse der ikke har, og det er han ked af. Han skal kunne spille Fifa på den.

Skal vi købe en Nitendo DS eller Nitendo DSi eller Nitendo lite eller Nitendo XL

jeg kan på ingen måde gennemskue hvad forskellen er på de forskellige modeller. Jeg kan kun se der er forskel i prisen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Mumto3

8. marts 2011

Corn

dsi har kamera og kan gå på nettet, fx facebook for at lægge billeder ind.

DS har ikke kamera og er en ældre model.

Vi købte DSI og han har taget de sjoveste, sejeste billeder i sjove vinkler med kameraet, men ellers ved jeg ikke helt hvad forskellen er.

Anmeld

8. marts 2011

Mumto3

Macaab skriver:

dsi har kamera og kan gå på nettet, fx facebook for at lægge billeder ind.

DS har ikke kamera og er en ældre model.

Vi købte DSI og han har taget de sjoveste, sejeste billeder i sjove vinkler med kameraet, men ellers ved jeg ikke helt hvad forskellen er.

hold da op! Det var da helt vildt! Kamera!!!! Tænk at de må have det med i SFO....nå, men det er da værd at overveje. Der er jo kun 200kr forskel.

Tak for at du skrev.

Anmeld

8. marts 2011

Corn

hold da op! Det var da helt vildt! Kamera!!!! Tænk at de må have det med i SFO....nå, men det er da værd at overveje. Der er jo kun 200kr forskel.

Tak for at du skrev.

Det tager ikke superfede billeder, men det er sjovt at se billeder der er taget fra børnenes synsvinkel

Og der er faktisk to kameraer i... et på forsiden, ligesom webcam og så et på bagsiden/låget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.