Barselsgave til barn nummer 4??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.380 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

An&Jo

min bonussøns mor er lige blevet mor for 4 gang til en lille dreng og vi er blevet enige om at vi synes de skal have en lille barselsgave fra os.. Prisen er egentlig ligegyldig, vi vil bare ikke give dem tøj da de får så meget af det..

Har i nogle ideer til hvad det så kan være??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

grønbæk

Bogen "Hvor lagde jeg babyen" af Julia Lahme - den er genial at læse, når man lige er blevet mor

Anmeld

8. marts 2011

kamtok

grønbæk skriver:

Bogen "Hvor lagde jeg babyen" af Julia Lahme - den er genial at læse, når man lige er blevet mor

Kunne ikke være mere enig!

Suuuuper griner bog - helt perfekt gave..

Anmeld

8. marts 2011

kamtok

mortilj skriver:

min bonussøns mor er lige blevet mor for 4 gang til en lille dreng og vi er blevet enige om at vi synes de skal have en lille barselsgave fra os.. Prisen er egentlig ligegyldig, vi vil bare ikke give dem tøj da de får så meget af det..

I kunne lave en kurv med nogle forskellige småting, som man aldrig kan få for meget af.. Fx. olie, zinksalve, fed creme, vådservietter, vatpinde, vaseline osv. og så måske nogle savlesmække (evt. med navn) og stofbleer (evt. med navn), og så måske noget sødt til de andre børn (og voksne) i form af fx hjemmebagte muffins med blå/grøn glasur eller lign.
Fik sådan en kurv af min veninde og jeg blev bare glad for den.

Anmeld

8. marts 2011

An&Jo

grønbæk skriver:

hun er ikke en der sætter sig og læser en bog, så det duer ikke..

Anmeld

8. marts 2011

An&Jo

kamtok skriver:

I kunne lave en kurv med nogle forskellige småting, som man aldrig kan få for meget af.. Fx. olie, zinksalve, fed creme, vådservietter, vatpinde, vaseline osv. og så måske nogle savlesmække (evt. med navn) og stofbleer (evt. med navn), og så måske noget sødt til de andre børn (og voksne) i form af fx hjemmebagte muffins med blå/grøn glasur eller lign.
Fik sådan en kurv af min veninde og jeg blev bare glad for den.

ja det var en god ide.. Men efter hvad min kæreste siger, så er hun ikke en der går ret meget op i at bruge diverse produkter, så er bange for at hun ikke vil få dem brugt, og så er jeg egentlig lidt ked af at bruge penge på det..

Anmeld

8. marts 2011

Kongmulle

mortilj skriver:

Ville bare lige rose dig for tanken. Hvor er det sødt af dig og hvor er i heldige at komme så godt af det med din mands eks. Gid min mand havde en eks der havde lidt fornuft i hovedet så man kunne kommunikere normalt. Jeg er dybt misundelig

Nå,men vedr gaven, hvad med et gavekort til frisør/ansigtsbehandling/massage eller hvad hun nu er til? Det kan man da godt bruge hvis man lige har født Det kunne jeg i hvert fald godt ha fundet på at give hvis det var mig.

Anmeld

8. marts 2011

An&Jo

Kongmulle skriver:

Ville bare lige rose dig for tanken. Hvor er det sødt af dig og hvor er i heldige at komme så godt af det med din mands eks. Gid min mand havde en eks der havde lidt fornuft i hovedet så man kunne kommunikere normalt. Jeg er dybt misundelig

Nå,men vedr gaven, hvad med et gavekort til frisør/ansigtsbehandling/massage eller hvad hun nu er til? Det kan man da godt bruge hvis man lige har født Det kunne jeg i hvert fald godt ha fundet på at give hvis det var mig.

god ide med noget massage egentlig.. Jeg elskede det gavekort på massage jeg selv fik..

Men vi tænkte nu mere at vi ville købe noget til barnet..

Ja det er dejligt at kunne kommunikere på et ordentlig niveau med moderen, at vi s ikke altid er enig i hvordan man gør i nogle situationer og at vi ikke er enige i om man bander foran børnene er så noget andet.. Men jeg er storhjertet nok til at lægge det til side for selvfølgelig skal de da have en lille ting til bebsen.. Vil jo også gerne se den.. LOL

Anmeld

8. marts 2011

Kongmulle

mortilj skriver:

god ide med noget massage egentlig.. Jeg elskede det gavekort på massage jeg selv fik..

Men vi tænkte nu mere at vi ville købe noget til barnet..

Ja det er dejligt at kunne kommunikere på et ordentlig niveau med moderen, at vi s ikke altid er enig i hvordan man gør i nogle situationer og at vi ikke er enige i om man bander foran børnene er så noget andet.. Men jeg er storhjertet nok til at lægge det til side for selvfølgelig skal de da have en lille ting til bebsen.. Vil jo også gerne se den.. LOL

Årh havde vi bare kun de "små" problemer her Har dog desværre opgivet troen på det nogensinde kommer til at blive andet end værre. Det er den slags mennesker hvor det er ligemeget hvad du gør, så er det 100% forkert. Alt bliver misforstået og lavet om osv.

Nå ,men til babyen, jamen hvis ikke det skal være tøj, hvad så med en slynge? Vikle? Uro Til sengen? Eller hvad med den der smarte bamse hvor babyen kan høre hjertelyd?

Anmeld

8. marts 2011

An&Jo

Kongmulle skriver:

Årh havde vi bare kun de "små" problemer her Har dog desværre opgivet troen på det nogensinde kommer til at blive andet end værre. Det er den slags mennesker hvor det er ligemeget hvad du gør, så er det 100% forkert. Alt bliver misforstået og lavet om osv.

Nå ,men til babyen, jamen hvis ikke det skal være tøj, hvad så med en slynge? Vikle? Uro Til sengen? Eller hvad med den der smarte bamse hvor babyen kan høre hjertelyd?

De store problemer har vi selv "smidt væk".. foreksempel var der altid huller i tøjet osv når han kom på weekend eller ferie, så istedet for at blive indebrændt over det, øber vi bare selv tøj til ham og beder m ikke at få noget med fra hende..

forstår godt det er træls når alt bliver lavet om, og der ikke er noget der er godt nok.. Her har vi oplevet utrolig stor jalousi over at vi gerne tog i legeland osv med børnene, og efter hun har set på bilelder hvor glad ungerne var for det så er hun også begyndt at komme ud med børnene, noget hun ellers ikke har brugt før ifølge min kæreste..

vikle eller slynge duer ikke, hun mente ihvertfald ikke hun ville komme til at bruge en bæresele.. men en uro var egentlig en god ide.. eller sådan et legetøjsstativ til autostol og lift osv fra lamaze, det var også en gave jeg var glad for at få..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.