Så prøver vi igen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

os2

er igang igen i Odense...nu med vores fryseæg, forventer at min naturlige cyklus dur i denne omgang og krydser virkelig fingre for at nogen af æggene holder til optøningen..vi vil meget gerne have 2 æg lagt op denne gang...har 4 æg i fryseren...

Er der nogen der er blevet gravide ved fryseæg ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

nielsen80

Nej hvor dejligt I kan komme igang igen.  for at det lykkes for jer denne gang. Kan desværre ikke give dig nogle success historier med fryseæg, da jeg ikke selv har prøvet et forsøg med fryseæg, men hvis du får to op, så tror jeg da der skulle være gode chancer.

Anmeld

8. marts 2011

os2

Tak hva med jer...kan se du også er igang med ivf forsøg ? Hvordan går det.. ?

Anmeld

8. marts 2011

nielsen80

Ja vi er i gang med det første ivf forsøg, fik lagt æg tilbage sidste onsdag, og jeg har testdag næste fredag. Synes ventetiden er meget lang, men har det derudover godt - er dog lidt urolig over jeg ingen symtomer har rigtig, men tror man er bekymret både hvis man har eller ikke har dem.

Anmeld

8. marts 2011

os2

Ja, jeg kender godt ventetiden...den er enorm lang...men lige pludselig så er det næste fredag.. håber for jer at det lykkedes i jeres første forsøg. Held og lykke

Anmeld

9. marts 2011

os2

Æv....har været til scanning både mandag og i dag onsdag...lægen mente vi skulle springe over pga mine ægblærer ikke er store nok..jeg kunne også komme til en ekstra scanning fredag, men hun anbefalede vi venter en cyklus...kan næsten ikke vente mere...hvad ville I gøre ??

Anmeld

9. marts 2011

Dobbeltlykke

Vi har haft et fryseforsøg, som desværre mislykkedes, men vi fik kun sat et æg op, men fat mod...I vores tredje forsøg fik jeg sat to æg op, og det betyder, at jeg nu venter to drenge til juli Men vejen dertil har været fyldt med op- og nedture.

Anmeld

9. marts 2011

os2

Tillykke med det var det med fryseæg eller en ny omgang behandling at du blev gravid... ? jeg ærger mig over vi sagde nej tak til at få lagt 2 æg op første gang...næste gang vil vi gerne have 2 op....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.