Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tænkte om nogen herovre på sjælland og selvfølgelig også alle andre har lyst til at mødes? jeg vil gerne ligge hus til og sådan så fokl skal bare komme hertil
Tænker en weekend dag måske ville være bedst
KNus Chatarina
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Skouboe skriver: Jeg kommer gerne... Jeg tænkte faktisk på det samme her den anden dag
Jeg kommer gerne... Jeg tænkte faktisk på det samme her den anden dag
- har forresten næsten også fået overtalt manden til maskinen
CVVE skriver: - har forresten næsten også fået overtalt manden til maskinen
Det lyder rigtig hyggeligt, og vil gerne møde Jer. Men fandt ud af til Sols navngivningsfest at turen nok er for lang for mig, nu jeg er gravid Ideen er ellers god
kitty skriver: Det lyder rigtig hyggeligt, og vil gerne møde Jer. Men fandt ud af til Sols navngivningsfest at turen nok er for lang for mig, nu jeg er gravid Ideen er ellers god
du må komme når bebsen er kommet ud så laver vi noget overnatning med mere
Jeg sidder med lukkede øjne og krydsede fingre og ønkser mig penge til et kørekort
hvis det passer med en weekendn jeg er over ved familien vil jeg RIGTIG gerne være med...
CVVE skriver: Tænkte om nogen herovre på sjælland og selvfølgelig også alle andre har lyst til at mødes? jeg vil gerne ligge hus til og sådan så fokl skal bare komme hertil Tænker en weekend dag måske ville være bedst KNus Chatarina
Det lyder da bare godt.
Jeg vil rigtig gerne med, hvis det ikke er en arbejds weekend
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128