Forårsrengøring :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

Bambii

Det er bare så dejlig en dag

Er igang med at gøre forårsrent, alt kommer ud, dyner og puder kommer ud og hænge, er så dejligt at sove med "frisk" sengetøj

Nu skal jeg snart på arbejde og  fingre for at kæresten har ordnet det sidste til jeg kommer hjem, så jeg bare kan komme hjem og slappe af og nyde det hele

Håber at i allesammen har det lige så fantastisk som mig, at i er i godt humør på grund af det dejlige vejr og foråret er atter på vej i det danske

God dag og godt forår til jer allesammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Peanut

Uha du lyder rigtig glad 

Ville ønske jeg også havde det overskud til rengøring, men det holder jeg kun til weekenden, fordi jeg er SÅ træt efter arbejde! 

Anmeld

8. marts 2011

Bambii

Peanut skriver:

Uha du lyder rigtig glad 

Ville ønske jeg også havde det overskud til rengøring, men det holder jeg kun til weekenden, fordi jeg er SÅ træt efter arbejde! 

Jeg er normalt også virkelig træt i hverdagene, men i dag skulle jeg først møde kl. 15.. Vi fik ny seng i dag, og skulle alligevel have gjort rent i soveværelset, så jeg fik lige et flip og gjorde stortset det hele rent

Normalt "hader" jeg at gøre rent, så det sker ikke særlig tit at jeg gør alt rent på engang.. Men det var bare skønt, havde et mega overskud af energi, men det er så også ovre nu, efter jeg fik fri fra arbejde, nu er jeg bare død.. så der skal bare slappes af og har en fridag i morgen hvor jeg skal ned i byen og slappe af og hygge sammen med min søster Det hele er bare skønt lige for tiden Elsker livet lige pt..

Anmeld

9. marts 2011

Peanut

Bambii skriver:

Jeg er normalt også virkelig træt i hverdagene, men i dag skulle jeg først møde kl. 15.. Vi fik ny seng i dag, og skulle alligevel have gjort rent i soveværelset, så jeg fik lige et flip og gjorde stortset det hele rent

Normalt "hader" jeg at gøre rent, så det sker ikke særlig tit at jeg gør alt rent på engang.. Men det var bare skønt, havde et mega overskud af energi, men det er så også ovre nu, efter jeg fik fri fra arbejde, nu er jeg bare død.. så der skal bare slappes af og har en fridag i morgen hvor jeg skal ned i byen og slappe af og hygge sammen med min søster Det hele er bare skønt lige for tiden Elsker livet lige pt..

Det var da super dejligt!

Så må du nyde det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.