Brio (din menig)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.196 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

Fru Nielsen

Hejsa Piger

Jeg er blevet tilbudt en brio vogn. Men kender overhovedet ikke noget til mærket. Derfor kunne jeg rigtig godt tænke mig at høre fra nogen som kender noget til det mærke, og din mening om dette mærke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

An&Jo

Mine forældre havde købt en brio som ekstra vogn hjem til dem så vi ikke skulle slæbe vores egne med hver gang.. MEN da jeg så den, mærkede den og kørte med den var den SÅ løs i stellet at jeg var bange for at den skulle falde sammen.. Den var købt brugt, og den havde kun været brugt til et barn i kort tid.. mine forældre lagde den på loftet for de kunne godt selv se at den ikke var god nok.. Jeg vilel aldrig bruge mine penge på en brio.. Men det er bare min mening.. Kender mange der har været glade for deres vogn

I "vores" ønskebørn anbefaler de heller ikke brio selvom de er forhandlere af dem, for de får for mange ind til rep og kunderne bliver for hurtigt utilfreds med dem..

Anmeld

8. marts 2011

Kongmulle

Fru Nielsen skriver:

Hejsa Piger

Jeg er blevet tilbudt en brio vogn. Men kender overhovedet ikke noget til mærket. Derfor kunne jeg rigtig godt tænke mig at høre fra nogen som kender noget til det mærke, og din mening om dette mærke?

Vi har haft en Brio Sport og det var verdens bedste barnevogn. Kan varmt anbefales

Anmeld

8. marts 2011

tazz

Jeg havde en Brio Sport kombi vogn. Ææææælsker den! Ja, i nutid! For jeg ville køre rundt med den uden barn, hvis det ikke var fordi at det så tosset ud

kan varmt anbefales

Anmeld

8. marts 2011

Ann.

Jeg har en Brio Sport 09 og synes det er det værste lort. Dækkene taber luften konstant (alle dækkene og de er ikke punkteret!!). 

Og så er den bare slet ikke blød og lækker indeni

Jeg har fortrydt mange gange - og når jeg engang får råd, så skifter jeg den ud med det samme!

Anmeld

8. marts 2011

otlitrom

Vi har købt en Brio Sport til krølfisen. Vi har af gode grunde ikke trillet med den endnu, men min venindes storesøster har haft sådan en. Den er stået af for kort tid siden. Efter 8 år og 3 børn.. Det synes jeg sgu er en OK reklame

Anmeld

8. marts 2011

HDA2311

Vi har en Brio Sport og er super glade for den, der har ingen problemer været med den overhovedet og den har været i brug siden oktober 2008.

Jeg kan kun anbefale den....

Anmeld

8. marts 2011

DitteMarie

Vi har en Brio sport og den har fordele og ulemper, den vejer ikke meget og kan nemt løftes op af trappen til 1. sal, samt ind og ud i busser, den er fjeder godt, er nem at køre med, den er nem at klappe sammen og fylder ingenting i bilen. Vi har dog også haft problemer med at den taber luft og så er bramser og hjul rustet hurtigt (Stellet står ude, men den er kun 3 mdr. gammel), styret kan ikke hæves ret meget. Så alt efter dine behov- er det en ok. vogn. Vi valget den, fordi den kunne være i bilen og fordi den er let at løfte. Vi vidste godt det med styret, men man må jo prioritere :-)

Anmeld

8. marts 2011

Kamelia

Kongmulle skriver:

Vi har haft en Brio Sport og det var verdens bedste barnevogn. Kan varmt anbefales

Helt enig.

Vi har haft en Brio Sport som har været super til alle tre unger!

Anmeld

8. marts 2011

XXSS

Vi har en brio tvillingevogn/søskendevogn og er fuldt ud tilfredse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.