Skift til større dyne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

Tina&Laura

Hvornår skiftede i til større dyne?

Laura bliver ½ år om ganske kort tid og jeg synes at hende dyne er lille efterhånden - men gør det noget at de ikke er helt dækket til når de sover? Altså hun kan sagtens dækkes af den, men synes alligevel den virker lille.

Hvornår skiftede i til juniordynen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

frk Jensen

Tina&Daniel skriver:

Laura bliver ½ år om ganske kort tid og jeg synes at hende dyne er lille efterhånden - men gør det noget at de ikke er helt dækket til når de sover? Altså hun kan sagtens dækkes af den, men synes alligevel den virker lille.

Jeg skiftede til Junior dyne da min søn var 3 mdr...

Nu er han 2 år og knap 5 mdr, og han sover med en voksen dyne :D

Anmeld

8. marts 2011

Tina&Laura

frk Jensen skriver:

Jeg skiftede til Junior dyne da min søn var 3 mdr...

Nu er han 2 år og knap 5 mdr, og han sover med en voksen dyne

Ja okay.
Fordi han var/er stor - eller synes du bare at den var for lille før? 

Anmeld

8. marts 2011

frk Jensen

Tina&Daniel skriver:

Ja okay.
Fordi han var/er stor - eller synes du bare at den var for lille før? 

Han er faktisk en bette fyr... ca 88 cm og vejer 12 kg..

Jamen fordi jeg vil have at den skal kunne puttes rigtig godt om ham... Det elsker han...
Han bruger dog hans junior dyne i barnevognen endnu..

Anmeld

8. marts 2011

Clisolka

Tina&Daniel skriver:

Det varer ikke længe før vi bliver nødt til at skifte til større dyne i tremmesengen.. Isabella sparker dynen af nu  Men vi kan stadig bruge den i barnevognen  

Anmeld

8. marts 2011

Tina&Laura

Oaky - mange tak for svar 

Anmeld

8. marts 2011

tinasmor

Jeg ved det ikke, men er det ikke noget med at de skal være lidt ældre så de ikke kan blive kvalt i dynen hvis den kommer til at lægge ovenpå deres hoveder, eller er det hovedpuden man skal vente med til de er 1 år?

Her var hun halvandet

Anmeld

8. marts 2011

netdaddy

Vores søn på 2 1/2 år bruger stadig babydynen, han vil simpelthen ikke sove med andre.

Han er dog aldrig kold når han vågner om morgenen.

Vi har dog snakket om at det er ved at være slut og nu må han have en juniordyne. Det samme gælder for den mindste på 1/2 år - men det er fordi han så nemt sparker babydynen af....

Anmeld

8. marts 2011

2babygirls

Tina&Daniel skriver:

Madeleine bliver 5 mdr på torsdag, og hun sparker sin babydyne af konstant fordi hun leger med sine tær. Så jeg skiftede i sidste uge over til junior dynen og den er mere tung og bliver omkring hende så hun ikke ligger og bliver kold.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.