I dag kl. 11.10 havde vi tid hos ørelægen, da de på ABC(forsøget Julius er med i) sagde at han havde lidt væske på det ene øre.
Så får en sikkerhedsskyld fik jeg også en tid til Cassandra.
Vi ventede ca 45 min og det tog max 10 min hos ørelægen, hvorfor skal man altid vente længere tid end det tager!.
Vi startede med Julius og jep han havde lidt væske på det ene øre og det andet var fint. Lægen kunne se at på det dårlige øre lå noget på trommehinden, og at den gik lidt indad, og kruve havde det jo så heller ikke godt. Vi fik en seddel omkring dræn, men først ville han ha 2 besøg 6 uger fra nu og igen 6 uger fra der, hvis det ikke var blevet bedre kom drænet ind i billedet. Han kom også at jeg ikke skulle blive skræmt af det der stå på seddel, for det kunne jo være at det ville gå væk, og at man ikke puttede dræn i før de var 1 år, og der var jo et stykke tid endnu( tror ikke lige han havde set Julius fødselsdato.)
Men han var sød og venlig og jeg er ikke bekymret for at "de" måske skal ha dræn, jeg var selv et ørebarn
Han tog det ok, han brokkede sig over jeg skulle holde ham fast.
Så blev den min STORE piges tur,
hun sad bare SÅ fint og stille. Jeg behøvede ikke gøre andet end at sørge for hun ikke faldt af mit skød.
Nej hvor er jeg glad for, jeg fik lavet den tid til Cassandra, for hun havde en lidt nedad kurve på det ene øre ikke så slemt, men hun havde også væske på det andet øre. Så hun skal også til tjek om 6 uger.
Så I må gerne krydse fingre for det ikke bliver værre, så jeg ikke også har 2 ørebørn oveni alt det andet.
p.s. Mange tak for alle svarene i indlægget"barsel officelt er slut"
Anmeld