Jeg skal giftes........!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

Anonym trådstarter

Ja så blev det min tur...

Kæresten røg på knæ i weekenden med ring og det hele, så jeg fik det som jeg ville  

Jeg holder min lige ano da vi ikke har fået fortalt alle det endnu, men jeg skulle bare ud med det...... - dem som kan gætte hvem jeg er smid venligst ikke noget på facebook...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

1977

Profilbillede for 1977

Tillykke

Anmeld

8. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeanne skriver:

Tillykke

Tak 

Anmeld

8. marts 2011

Tina&Laura

Anonym skriver:

Ja så blev det min tur...

Kæresten røg på knæ i weekenden med ring og det hele, så jeg fik det som jeg ville  

Jeg holder min lige ano da vi ikke har fået fortalt alle det endnu, men jeg skulle bare ud med det...... - dem som kan gætte hvem jeg er smid venligst ikke noget på facebook...

Tillykke ..

Anmeld

8. marts 2011

Anonym trådstarter

Tina&Daniel skriver:

Tillykke ..

Tak 

Anmeld

8. marts 2011

Anonym trådstarter

lonebj skriver:

Tillykke, tillykke

Tak er også helt rund på gulvet.....Ved ikke lige hvordan jeg skal gribe det an og hvordan jeg skal fortælle det til familien, venner osv, evt om jeg skal vente til vi kender datoen.....

Anmeld

8. marts 2011

An&Jo

lonebj skriver:

Ufff, jeg er helt misundelig! Hvis det var mig ville jeg nok have svært ved at holde mig i skindet, og ikke fortælle det til alle!

Stort tillykke med det..

Anmeld

8. marts 2011

Anonym trådstarter

lonebj skriver:

Ufff, jeg er helt misundelig! Hvis det var mig ville jeg nok have svært ved at holde mig i skindet, og ikke fortælle det til alle!

ja det er også svært, min mor ved det dog, der kunne jeg ikke holde mund, men syntes også det er underligt og ringe og sige Weeeeee vi skal giftes, og derefter sige jeg ved ikke hvornår  ?  Men vi snakker næste år nu mangler vi bare datoen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.