Hej med jer,
Jeg har efter nogle års total benægtelse konfronteret mit problem med mine dårlige tænder, og var hos tandlægen for et par måneder siden. Jeg har meget dårlige tænder, og kommer nok op på 30.000+ kr for at skulle få lavet det hele.
Tandlægen jeg var hos fortalte mig hvad det var jeg skulle få lavet og kom med en masse faglige udtryk, som jeg havde svært ved at forstå. Men jeg ved at jeg i hvert fald skal have 2-3 rodbehandlinger, trække 1-2 tænder ud, få lavet nogle huller og så (om jeg ønsker, og det gør jeg) få 2 nye tænder. Når jeg alligevel skal have alt det her ordnet vil jeg gerne også blege mine tænder, når alt er overstået, så jeg får et pænt smil og selvtilliden tilbage efter flere år med dårlige tænder.
Jeg har så kontaktet "avmintand", og har fået oplyst at jeg kan få en tid til en undersøgelse i Ungarn. Det er jo super.. Men jeg mangler nogle faglige udtryk, og jeg tør simpelthen ikke at ringe til tandlægen for at høre hvad det rent faktisk er jeg skal få lavet. Det bedste ville jo være at jeg fik det på papir, så jeg kunne sende det videre til avmindtand, som så kunne sige hvad det ca. kommer til at koste i Ungarn. Men kan jeg tillade mig at få disse oplysninger fra tandlægen, som ikke har noget med avmintand at gøre?
Jeg er så flov over min situation og har det rigtig svært med at skulle konfrontere det her kæmpe problem, som jeg har ignoreret i så lang tid 
Jeg håber der er nogen her inde som kan hjælpe. 
Anmeld