hjælp hvad er det her for en knop??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.260 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

millesofie

prøv lige at se den her

Marcus vågnede her til morgen og var sløj han sov 4 timer til middag HAN ER 5 ÅR

han har feber men ikke overdrevet høj

og lige før opdagede jeg så denne knop, jeg har ikke ledt efter flere

han har haft skoldkopper

men hvad er det her? skal han til lægen? eller er jeg pyldret

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Low

For mig ser det ikke farligt ud. Jeg ville holde øje med og se om det udviklede sig. Klør det?

Anmeld

8. marts 2011

millesofie

Low skriver:

For mig ser det ikke farligt ud. Jeg ville holde øje med og se om det udviklede sig. Klør det?

det tror jeg ikke, han har nemlig ikke opdaget den endnu

Anmeld

8. marts 2011

Low

Fisenberg skriver:

det tror jeg ikke, han har nemlig ikke opdaget den endnu

Nåe okay . Men det kan sikert være mange ting. Måske en hårsæk der er irriteret eller et lille insekt bid

Anmeld

8. marts 2011

An&Jo

Man kan godt have skoldkopper flere gange selvom lægerne påstår man ikke kan..

Min læge måtte sluge sin kaffe en ekstra gang da jeg fik skoldkopper for både 2, 3, og 4 gang.. Så det kan altså godt lade sig gøre men det er sjældent..

Derudover så synes jeg ikke at knoppen ser farlig ud, og jeg ville ikke ringe til lægen endnu, men hvis den udvikler sig, begynder og kløer eller der kommer flere så skal du kontakte lægen..

Anmeld

8. marts 2011

SussieThyssen

mortilj skriver:

Min læge måtte sluge sin kaffe en ekstra gang da jeg fik skoldkopper for både 2, 3, og 4 gang.. Så det kan altså godt lade sig gøre men det er sjældent..

Derudover så synes jeg ikke at knoppen ser farlig ud, og jeg ville ikke ringe til lægen endnu, men hvis den udvikler sig, begynder og kløer eller der kommer flere så skal du kontakte lægen..

Nemlig...jeg har haft det 2 gange

Kærligst
Sussie.

Anmeld

8. marts 2011

2babygirls

Ellers synes jeg lidt det kunne ligne en varmeknop!!!

Anmeld

8. marts 2011

Mother-love

Fisenberg skriver:

prøv lige at se den her

Marcus vågnede her til morgen og var sløj han sov 4 timer til middag HAN ER 5 ÅR

han har feber men ikke overdrevet høj

og lige før opdagede jeg så denne knop, jeg har ikke ledt efter flere

han har haft skoldkopper

men hvad er det her? skal han til lægen? eller er jeg pyldret

umiddelbart synes jeg det ligner et loppebid eller sådan noget. tror ikke du skal være bekymret.. den går nok snart væk

Anmeld

8. marts 2011

millesofie

mortilj skriver:

det må du slet ikke sige

Anmeld

8. marts 2011

An&Jo

Fisenberg skriver:

det må du slet ikke sige

som skrevet så tror jeg altså ikke du behøver at bekymre dig..

Det er meget sjældent at man får skoldkopper mere end en gang, mit immunforsvar var bare ikke skide godt da jeg var barn, og idag er jeg næsten aldrig syg..

Hold øje med om den breder sig osv, og ellers så bare sørg for at din dreng får masser af væske (hvilket jeg er sikker på at du allerede gør), lad være med at tvinge mad i ham, det vigtigste er væsken..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.