Så er vi desværre hjemme igen efter den samtale og desværre ved vi ikk helt hva der skal ske endnu da vi jo fik afvide på fødegangen at der var mindre fostervand men det ikk var farligt og vi skulle ikk regne med at gå helt til på lørdag men desværre havde hun ikk skrevet noget om det selvom hun sagde hun ville så nu står vi og skal til en scanning imorgen kl 9 for at se om der er mindre fostervand hvis der er blir vi self sat igang imorgen men hvis ikk blir vi først sat igang på lørdag hvilket jeg sys er tarveligt når hende lægen havde sagt vi ville blive sat igang inden.
Er bare så ked af at høre vi skal vente til på lørdag hvis ikk der er noget på den scanning imorgen.
Også blev jeg tjekket indevendigt og desværre var jeg ikk helt moden nok til at hun kunne lave hindeløsning på mig endnu.
Så det kunne ikk engang hjælpe. Kan der måske ske noget af sig selv nu når hun har rodet lidt der oppe eller er det utænkligt!!!
Vil ha min baby ud nu. 

Manden og jeg har nu aftalt vi skal ud og købe lidt tøj til lillemanden så vi ikk bare sidder her og tænker også har vi lige fundet ud af jeg får 20000 tilbage i skat. 
Så det kan vi da være glade over. 
Anmeld