Ja, der er til tider benhårdt at hjælpe vores små pus når de skal have panodil i numsen, når der skal tages temperatur, når de skal vaccineres og alle de andre ting vi mødre/fødre er nødt til at gøre for vores børn, selvom de bliver kede af det. Man føler sig virkelig ond, selvom det selvfølgelig er stikmodsat. Vi er de gode mødre/fædre der gør det bedste for vores børn. Det er omsorg og kærlighed.
Angående råd til at gøre det lidt nemmere, så har du allerede fået nogle gode råd. Jeg kan varmt anbefale Sussie´s gode råd, underholdning og afledning. Prøv at snakke med hende, synge en sang, tænde for noget sjovt i fjernsynet eller give hende noget sjovt at lege med imens.
Okay, jeg har også sommetider givet mine piger noget lækkert at gnaske på imens (en kiks, et stykke chokolade...). De har jo brug for at blive forkælet, når de er nødt til at gennemgå noget så Øv 
Ang. gode råd mod hoste, så prøv at løfte hovedgærdet lidt når hun sover. Du kan evt. putte et sammenlagt tæppe under madrassen. Så bliver hun forhåbentlig mindre generet af hosten og får derfor en bedre søvn.
Held og lykke med det hele og god bedring til din lille pige 
Anmeld