Et modigt træk!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

Manakauapo

To kvindelige ministre ude, og to mandlige ministre indsat i stedet... Sikke et modigt træk af Statsministeren på Kvinderens Kampdag. Mon ikke Kvinderådet snart skal på banen med løftet pegefinger og krav om kønskvotering på ministertaburetterne?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Stumpen

Jeg har netop i dag lavet dette indlæg:

https://www.baby.dk/debat/94842pi1/ordet-er-frit/politiske-kvinder.aspx

Jeg synes det er en skræmmende tendens...

Anmeld

8. marts 2011

Dot D

Valkyrien skriver:

To kvindelige ministre ude, og to mandlige ministre indsat i stedet... Sikke et modigt træk af Statsministeren på Kvinderens Kampdag. Mon ikke Kvinderådet snart skal på banen med løftet pegefinger og krav om kønskvotering på ministertaburetterne?  

Hvem kom ind i stedet for?

Anmeld

8. marts 2011

Manakauapo

Hvem kom ind i stedet for?

Der bliver snakket om Troels Lund Poulsen som undervisningsminister, Peter Christensen som ny skatteminister, Søren Pind som intregrations- og udviklingsminister. De har vist gang i en større ministerrokade. Det er bare lige det jeg ved fra TV2 News..

Anmeld

8. marts 2011

Dot D

Valkyrien skriver:

Der bliver snakket om Troels Lund Poulsen som undervisningsminister, Peter Christensen som ny skatteminister, Søren Pind som intregrations- og udviklingsminister. Det er bare lige det jeg ved fra TV2 News..

Spændende at se, hvordan dét ender....

Anmeld

8. marts 2011

Rockertand

Valkyrien skriver:

Uh-uh, er stiktosset over kønskvoteringer, hvad enten vi snakker ministerposter, lektorstillinger eller lignende - og hvad enten vi snakker moderat eller radikal kønskvotering.

Forestil dig at søge en stilling på lige fod med 5 mænd, gå til 2-3 ansættelsessamtaler - og så tillykke, du har fået stillingen.....fordi du er kvinde.....WTF?? Jeg vil ansættes, fordi jeg er den bedste, fordi jeg har de bedste papirer, og fordi jeg leverede varen til jobsamtalen.

Jeg synes, at de bedste til ministerposterne skal sidde der, - og så er jeg i øvrigt fuldstændig ligeglad med, om de er mænd, kvinder, kinesere, tidligere TDC-medarbejdere eller kuglepenssamlere.

Anmeld

8. marts 2011

Manakauapo

Rockertand skriver:

Uh-uh, er stiktosset over kønskvoteringer, hvad enten vi snakker ministerposter, lektorstillinger eller lignende - og hvad enten vi snakker moderat eller radikal kønskvotering.

Forestil dig at søge en stilling på lige fod med 5 mænd, gå til 2-3 ansættelsessamtaler - og så tillykke, du har fået stillingen.....fordi du er kvinde.....WTF?? Jeg vil ansættes, fordi jeg er den bedste, fordi jeg har de bedste papirer, og fordi jeg leverede varen til jobsamtalen.

Jeg synes, at de bedste til ministerposterne skal sidde der, - og så er jeg i øvrigt fuldstændig ligeglad med, om de er mænd, kvinder, kinesere, tidligere TDC-medarbejdere eller kuglepenssamlere.

Vi er så enige omkring det! Syntes det er noget bavl, at man skal vælges bare fordi man er kvinde, og ikke på grund af sine fagligheder!!

Mit indlæg var også skrevet i dyb ironi

Anmeld

8. marts 2011

Aves.

Jeg synes jo netop det vidner om ligestilling af man IKKE vælger ud fra køn og deler ligelidt men ud fra hvem der er bedst...det andet var da virkelig en skæv og diskriminerende tendens..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.