Dåbskage med blomster og sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Magsen

!!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Dot D

Tropez skriver:

Wow hvor er den bare flot, du kan til hver en tid få lov til at lave kager til mig

Tak skal du have Du siger bare til

Anmeld

8. marts 2011

Dot D

Maggieh skriver:

!!!! 

Takker

Anmeld

8. marts 2011

quar20

Dot D skriver:

Tusind tak Maria... Har du fået det dér stativ hjem???

Arhh undskyld har simpelthen ikke fået skrevet til dig - jeg skal ha det hentet men der har bare været så meget..!! Hun bor lige 5km herfra så mon ikke jeg ku få tid til at få det hentet her i weekenden ..!!

Ja og undskyld jeg ikke lige har været til ZUMBA.. Først var Liam syg også Liam igen med vacc ugen efter..!! - Regner med opstart imorgen

Anmeld

8. marts 2011

Dot D

quar20 skriver:

Arhh undskyld har simpelthen ikke fået skrevet til dig - jeg skal ha det hentet men der har bare været så meget..!! Hun bor lige 5km herfra så mon ikke jeg ku få tid til at få det hentet her i weekenden ..!!

Ja og undskyld jeg ikke lige har været til ZUMBA.. Først var Liam syg også Liam igen med vacc ugen efter..!! - Regner med opstart imorgen

Du må ikke få stress over det, var bare spændt Har jo fulgt lidt med i din skriven herinde og det derhjemme. Jeg var heller ikke til Zumba i sidste uge, var på skadestuen i stedet for, ikke nær så hyggeligt

Anmeld

8. marts 2011

quar20

Dot D skriver:

Du må ikke få stress over det, var bare spændt Har jo fulgt lidt med i din skriven herinde og det derhjemme. Jeg var heller ikke til Zumba i sidste uge, var på skadestuen i stedet for, ikke nær så hyggeligt

ej skadestuen hva nu da? Brændte kagen på som du så sku rede eller?

Anmeld

8. marts 2011

Dot D

quar20 skriver:

ej skadestuen hva nu da? Brændte kagen på som du så sku rede eller?

Hi hi, nej fik et ordentligt statisk stød, da jeg rørte ved computeren, det var lige den gik i stykker Fik det rigtigt dårligt med hovedpine og kvalme, trækken ned i begge arme, ikke sjovt. Har ondt i min højre arm endnu, men det er heldigvis blevet bedre

Anmeld

8. marts 2011

quar20

Dot D skriver:

Hi hi, nej fik et ordentligt statisk stød, da jeg rørte ved computeren, det var lige den gik i stykker Fik det rigtigt dårligt med hovedpine og kvalme, trækken ned i begge arme, ikke sjovt. Har ondt i min højre arm endnu, men det er heldigvis blevet bedre

ARH GUD NEJ DOG...

Det var dog skrækkeligt...!! og uhyggeligt.. altså bare ved at rører ved computeren..

Anmeld

8. marts 2011

Dot D

quar20 skriver:

ARH GUD NEJ DOG...

Det var dog skrækkeligt...!! og uhyggeligt.. altså bare ved at rører ved computeren..

Jeg sad i en sækkestol,syntetisk, havde en syntetisk bluse på og Sophus på skødet af mig med et fleecetæppe, så der var bare så meget statiskelektrisitet, og så glimtede det da jeg rørte computeren, jeg fik et ordentlig rap og computeren gik i sort. Blev vildt forskrækket

Anmeld

8. marts 2011

quar20

Dot D skriver:

Jeg sad i en sækkestol,syntetisk, havde en syntetisk bluse på og Sophus på skødet af mig med et fleecetæppe, så der var bare så meget statiskelektrisitet, og så glimtede det da jeg rørte computeren, jeg fik et ordentlig rap og computeren gik i sort. Blev vildt forskrækket

arhhh gud dog.. hvad med Sofus?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.