Fisken og Buzz Lightyear

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

801 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

Dot D

Så fik jeg lagt billederne fra fastelavn i computeren. Sophie ville igen igen være prinsesse, men jeg spurgte om ikke vi skulle prøve noget andet. Så sagde hun:" Jeg ved, hvad jeg skal være. En fisk - en pigefisk." Og sådan blev det så Sophus var med i "min" børnehave og så én klædt ud som Buzz, så det ville han også gerne, han eeeeeeeeeeelsker Buzz. Så her er lidt billeder, nogen mere lade for at få taget billeder end andre, hi hi. I får også lige et med Sophie og hendes fætter og kusine, de rendte med 1. - 2. og 3. præmien for bedst udklædt i søndags...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

TbCp

Nej hvor er den god den fiskedragt!!! Har du selv syet?

Og Buzz ser noget trist ud

Anmeld

8. marts 2011

Dot D

TbCp skriver:

Nej hvor er den god den fiskedragt!!! Har du selv syet?

Og Buzz ser noget trist ud

Ja, har selv været i gang det endte også ud med en "større" skade, alle skællene er limet på med limpistol, og da jeg limer nogle af de sidste på, vipper stoffet over mine fingre og limen brænder sig fast. AV FOR IND I H....... det gjorde ondt, så nu har jeg to fingre med store sår og ingen hud 

Hi hi, ja Buzz ser ikke helt glad ud, jeg fandt bagefter ud af, at der stod en voksen bagved mig, klædt ud som Bagettomusen fra Guldbageren, den var han blevet bange for. Men mor her havde ikke øjne i nakken, så opdagde det desværre ikke, UPS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.