Fit mamma, tag smerte væk fra dit bækken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

Sabsy

Hallloooo Ladies

- Jeg købte en FIT MAMMA dvd da jeg var gravid, og havde bækkenløsning, og nu er jeg ikke gravid mere, og har heller ikke bækkenlæsning længere (guess why )

Der er øvelser, der "hjælper" så smerterne bliver mindsket.

- Men jeg vil gerne forære min dvd væk til en som har brug for den, da den hjalp mig meget! Så håber den kan hjælpe en af Jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Fru Nielsen

Bubbes skriver:

Hallloooo Ladies

- Jeg købte en FIT MAMMA dvd da jeg var gravid, og havde bækkenløsning, og nu er jeg ikke gravid mere, og har heller ikke bækkenlæsning længere (guess why )

Der er øvelser, der "hjælper" så smerterne bliver mindsket.

- Men jeg vil gerne forære min dvd væk til en som har brug for den, da den hjalp mig meget! Så håber den kan hjælpe en af Jer

Jeg har et meget dårligt bækken pga tidligere færdselsuheld, og døjer nu med det selvom jeg ikke er gravid... Er nu gravid for 3 gang, og har døjet med smerter siden uge 9. Så hvis du vil give den væk, så vil jeg da meget gerne "arve" den....

Knus

Anmeld

8. marts 2011

Sabsy

Fru Nielsen skriver:

Jeg har et meget dårligt bækken pga tidligere færdselsuheld, og døjer nu med det selvom jeg ikke er gravid... Er nu gravid for 3 gang, og har døjet med smerter siden uge 9. Så hvis du vil give den væk, så vil jeg da meget gerne "arve" den....

Knus

Hvad koster det at sende en dvd?

Anmeld

8. marts 2011

Fru Nielsen

Bubbes skriver:

Hvad koster det at sende en dvd?

Åhhh 20-25 kr vil jeg tro, og hvis du sender dine bankoplysninger overføre jeg det til dig...

Anmeld

8. marts 2011

Sabsy

Fru Nielsen skriver:

Åhhh 20-25 kr vil jeg tro, og hvis du sender dine bankoplysninger overføre jeg det til dig...

Manden har kortet med idag på job - men jeg lukker deabten og den er givet til dig

Skriver imorgen en pb til dig

Knus

Anmeld

8. marts 2011

Fru Nielsen

Bubbes skriver:

Manden har kortet med idag på job - men jeg lukker deabten og den er givet til dig

Skriver imorgen en pb til dig

Knus

Lyder rigtig godt.... Og tusind tak!

Glæder mig til at komme igang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.