Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa Piger
Jeg sad lige og fik en go ide.... På søndag d 13 Marts, vil jeg rigtig gerne ligge hus til et møde.....
Nogen der har lyst??
Om i kommer fra den ene eller anden del af landet er fuldstændig ligemeget, alle er velkommen.....
Knus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du bor tæt på Randers, ikke?Ville gerne have været med, men holder fødselsdag på søndag Æv.
Dinna88 skriver: Du bor tæt på Randers, ikke?Ville gerne have været med, men holder fødselsdag på søndag Æv.
Naaa, det tager ca 1½ time og køre....
En anden gang er du velkommen!
mor_sabina skriver: Hvor er det du bor? Vi har vist ingen planer i weekenden, men vil ikke love noget før jeg har snakket med manden. Men det lyder super hyggelige, og jeg vil rigtig gerne
Hvor er det du bor? Vi har vist ingen planer i weekenden, men vil ikke love noget før jeg har snakket med manden. Men det lyder super hyggelige, og jeg vil rigtig gerne
Lem st... Det ligger ved skjern!
Ku være rigtig hyggeligt hvis vi ku finde på noget nogen stk...
Fru Nielsen skriver: Lem st... Det ligger ved skjern! Ku være rigtig hyggeligt hvis vi ku finde på noget nogen stk...
mor_sabina skriver: Ja der er da godt nok et stykke, hmm. Nå jeg prøver nu alligevel lige at snakke med manden i aften
Ja der er da godt nok et stykke, hmm. Nå jeg prøver nu alligevel lige at snakke med manden i aften
Lyder godt... Du vender bare tilbage!
Fru Nielsen skriver: Lyder godt... Du vender bare tilbage!
Ej hvor er det bare en skam vi skal noget på søndag..
Ved heller ikke lige om der går bus dertil..
Fru Nielsen skriver: Naaa, det tager ca 1½ time og køre.... En anden gang er du velkommen!
ups! Det troede jeg lige. men tak!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128